Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Advocaat recept Je weet vast al hoe lekker dit kan zijn anders had je geen 24,00 uitgegeven aan een pakje vlees. Ik hoop dat het nog goed is. Genieten ! Ik zal vandeweek een rubriekje toevoegen, praten over lekker et... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept voor de "echte" Limoncello Dan zou ik eerder de neiging hebben whisky te stoken dan limoncello te maken (dat is bij mij echt een zomerdrankje) |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Nagaren in de folie minuutje of 4/5. |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Gewoon lekker bakken in de boter in je Creuset pan. Alle kanten lekker bruin. Daarna direct uit de hete boter op zilverfolie leggen en dichtvouwen. Dan kan het rustig nagaren en blijft alles lekker sa... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Kleur ziet er nog goed uit. Het zit ook goed verpakt. Als het vlees niet kleeft is het sowieso goed. Houd je van rood/rose gebakken? Dan moet je echt zeker weten of het nog ok is. Ook een leek kan voe... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Uiteraard, er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden. Persoonlijk vind ik dat je in polen, hongarije en roemenie zeer goed kunt eten. Ook de porties in roemenie zijn zeer groot. ... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Ik moet zeggen dat je in duitsland echt overal heerlijk kunt eten. Tenminste als je een vleesliefhebber bent ? in Nurnberg was er een brouwerij met restaurant waar iedereen aan de schweinehackse zat,... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste ketel! Ik denk dat er zeker wel iemand te vinden is die dat samen met je wilt aanschaffen. Er is eerder een restant van dat materiaal op het forum verkocht. ik weet niet meer wie dat was. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste ketel! Dat laatste is het beste! Wat betreft de temperatuur, niet meer naar kijken. Daar is al vaak over gesproken op het forum. Het stoken doe je op vermogen. Dus inderdaad verder draaien tot hij gaat lo... |
9 jaar geleden |
|
RE: Grand Marnier En kersen met kirschwasser ...cerise flambee ik hoor al dat jij ook een echte levensgenieter bent Dumo ? |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Granen Welkoop @ndre, heb je hier al wat mee gedaan? Ik ben heel benieuwd hoe dit geworden is ? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Eerste stook, een drama. Hoi Jay, De in en uitgang van het koelwater is idd heel klein (in verhouding met de ketel) wat ik meestal adviseer is om de tuitjes wat te verdikken met enkele slagen ducttape. Dat is watervast en daa... |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Spanferkel, het water loopt me in de mond. Moet ook meteen weer denken aan eisbein dat ik ook wel eens zelf maak hier. Volgens mij woon je daar erg goed Rob! P.s. ik heb ook een aantal jaar in Lumme... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Grand Marnier En Crepes Suzette, als ik het binnenkort weer eens maak zal ik het receptje met fotootjes eens plaatsen. Geflambeerde flensjes met Grand Manier mmmmmm. |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Vrolijk pasen allemaal! @betweter omdat ze geen drie wijzen konden vinden? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |