Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead?

Hop spider heb ik ook liggen, maar die is weer heel klein. Kun je het wel doorheen gieten voor het stoken... maar dat kan door een vergiet ook 🙂

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Haha ja idd... voorraad zat ?

9 jaar geleden

Volgens mij is die te groot. Mocht het toch passen, ieder onderdeeltje van de grainfather is los te bestellen.

9 jaar geleden
RE: Vrolijk pasen allemaal!

Toch voel ik dat Gerdy ons de clou nog gaat vertellen ? voor de verbondenheid weet ik niet if het goed is belgen en hollanders moppen te gaan vertellen ?

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Gebruik je de site mobiel? Dan kun je in je browser klikken op desktopversie opvragen. Dan kun je zo naar de laatste pagina gaan. De mobiele site is idd iets moeilijker te bedienen.

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Deze is 30 cm doorsnede, volgens mij past dat. Ik kan het hier ff niet opmeten nu. Heb je hier wat aan? Mail me dan maar even.

9 jaar geleden

Dat is wel een goed idee. Ik zal eens kijken voor je. We hebben de geperforeerde koperen plaatjes die in de alambieken worden gebruikt. Ik ga op zoek naar een plaatje met exact de juiste diameter!

9 jaar geleden
RE: Vrolijk pasen allemaal!

Tuurlijk ????????

9 jaar geleden
RE: Kombucha: Wat is het en waarom is het populair?

Maar als je dus iemand kent die het regelmatig maakt zou je dus gewoon om een stukje scoby kunnen vragen en je kunt van start. Imake verkoopt ook kefir pakketten, nog geen kombucha. Het lijkt me leuk ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
Vrolijk pasen allemaal!

Ik wil iedereen vrolijk Pasen wensen! Straks mischien wel lekker genieten van een lekkere paaslunch, misschien wel met je zelfgemaakte advocaatje als dessert! Ik wil trouwens ook nog even kwijt dat i...

9 jaar geleden
RE: Kombucha: Wat is het en waarom is het populair?

Ik verdiep me er al een tijdje in, maar heb het nog steeds niet zelf gemaakt. Voor de warme zomerdagen is het heerlijk fris met nagenoeg geen alcohol.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
RE: Advocaat recept

Erik, er bestaat ook een graanmolen voor de Kitchenaid Artisan. Kun je gebruiken als mout schrootmolen ?

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Nu je hem op 72 graden hebt gehad is hij dik genoeg toch? Nu slagroom en vanille ijs kopen ???

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Behalve dat je het verwarmen nodig hebt voor de dikte is het ook belangrijk dat je ei verwarmd. je werkt met rauw ei. Je mag tot 80 graden gaan, mara je loop dan het risico op stolling en dus schiften...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Met vlees kun je heel goed ruiken, zien en voelen. Grijs is niet goed, kleverig is niet goed, ruiken hoef ik niet uit te leggen 🙂 soms kun je vlees nog een keertje afspoelen onder de kraan. Nadert de ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
Pagina 404 / 456