Forum antwoorden aangemaakt

RE: Advocaat recept

Dat hangt er van af, ik had de eieren al in huis (voor pasen dus moet ze nu weer bijhalen) Ik had vanillesuiker in huis dus heb dat inplaats van een vanillestokje gebruikt) Ik heb dus geen kosten hoev...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik heb heel veel jaren met passie gekookt, maar tegenwoordig is werk mijn passie en moet ik bijna zin maken om nog te koken aan het einde van de dag. Ik probeer me er wel weer toe te zetten hoor, en a...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Leuk! I ga eens kijken of we dat hier ook kunnen kopen. Ik ga eerdaags weer eens langs de Sligro denk ik. Is slechts 1 minuut bij mij vandaan, het probleem is alleen dat ik dan altijd met veel te veel...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Er zijn veel kleuren van 🙂 en ideaal! Er is ook een kom bij die je in de vriezer kan leggen zodat je weer ijs kunt draaien. Ik heb ook de worstmaker, gehaktmolen en de citruspers erbij. en mijn schoon...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Nee geen kidde, wel goede aparatuur!

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Thanks! Dan zou het zoiets worden dus? (maar dan geel)

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Voor- en nadelen van Essence

Volgende week komen er trouwens ook Top up verpakingen binnen voor een aantal likeuren waaronder limoncello. Hoef je geen suiker aan toe te voegen. Alleen alcohol en eventueel water. A liqueur pro...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik nu ook 😉 Volgende week komen er nog een paar smaakjes bij. Peter en Saskia schrokken van mijn grote assortiment Prestige en zeer kleine assortiment Still Spirits. Dus ze gaan mij pushen om meer van...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Dat is idd een goeie, maar een goed heet mes werkt wel hoor. Ben je in het bezit van een Qooker kokend waterkraan heb je je mes snel heet. Met beleid krijg je het wel voor elkaar. Weet jij toevallig...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik denk dat we naast de drank recepten nog een rubriekje keukenrecepten moeten toevoegen. dit is trouwens zo'n leuk boek: Koken met drank

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Klinkt ook heerlijk! Zal hier ook eens op zoek gaan naar dergelijk spul. Anders paaseieren voorzichtig halveren (heet mes anders breken ze) en dan lekker vullen met advocaat. Dan spuitzak met echte sl...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

😉 Naar de winkel voor een doos eieren of een fles advocaat?

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Natuurlijk is helemaal zelfgemaakt het beste en geeft ook de meeste voldoening! Toch gebruik ik ook af en toe een essence. Ik houd van Gin en kom er door drukte eigenlijk niet aan toe om zelf een mo...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Wat ook grappig is, dat hoor ik van iedereen, iedereen heeft als kind al wel eens mogen snoepen van wat advocaat met een toefje slagroom op een verjaardag bij oma. Dat mag ik natuurlijk niet gaan prop...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Vroeger toen ik nog leerde voor kok had ik altijd geleerd dat een Dame Blanche gewoon vanille ijs met chocoladesaus was. Later ging ik werken en het restaurant waar ik aan de slag ging deed op de dame...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
Pagina 405 / 456