Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Supermarkt wijn distilleren? Ja, gewoon zorgen dat het niet snel kan overkoken. Een 1,5 liter ketel moet ook gewoon 1,5 liter in kunnen. Als het goed is houd je dan nog wat ruimte over. |
In forum Bieren en wijnen |
9 jaar geleden |
|
RE: Grand Marnier Ik denk ook dat het niet heel veel uitmaakt of je ze in de schil steekt of niet, de alcohol trekt de smaken er toch wel uit 🙂 Leuk dat je het even hebt opgezocht 🙂 |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Zojuist heb ik advocaat gemaakt, het recept is iets anders, gemaakt van hele eieren en wat minder suiker, maar erg lekker! Ik heb 300 cc alcohol aangemaakt tot 40% (was 96% dus 125 cc alcohol rest wat... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Netjes! Bij rijpen op hout zal je een soort Calvados krijgen. Nu heb je een Schnapps/eau de Vie/Obstler, allemaal lekker! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Ik krijg er ook weer zin in. Leg je ook een flesje in de vriezer? Ijskoud is het zoooo lekker! Glaasje ook in de vriezer he! Zo ijskoud kun je het goed op 50% drinken. |
9 jaar geleden |
|
RE: Supermarkt wijn distilleren? In de meeste gevallen 2 flessen wijn 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Smaakt je appel brouwsel lekker? |
9 jaar geleden |
|
RE: Hoeveel voorloop 1,5L Op de temperatuur letten heeft geen zin, alleen ruiken en proeven. Als het lekker begint te ruiken en te smaken dan is het goed. Je kunt geen exacte hoeveelheid opgeven per ketel, het is afhankelijk v... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Gebruikte eiken vaten voor een redelijke prijs Daar ben ik heel eerlijk in, dat kan ik niet 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Gebruikte eiken vaten voor een redelijke prijs Ja echt super! Ooit gaat hij er komen! |
9 jaar geleden |
|
RE: Gebruikte eiken vaten voor een redelijke prijs Ik zou zo'n bank wel zien zitten voor in de tuin, wel erg kostbaar maar dan heb je ook wat! |
9 jaar geleden |
|
RE: Supermarkt wijn distilleren? Mijn eerste keer had ik allemaal restjes sterke drank bij elkaar gegoten, wel 10 flessen met allemaal een bodempje er in. gewoon om eens te kijken hoe het nu allemaal werkt. Was echt leuk! Het was ook... |
9 jaar geleden |
|
RE: Sapkan met kraantje
|
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: 2" koperen kolom project @Hilbilly, welke site is dat? heb je een linkje? |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky recept 3 Geweldig 🙂 Ook al is het alleen voor bagage ik kan me zo voorstellen dat je regelmatig wordt aangehouden voor een blaastest 😉 Je trekt wel bekijks met zo'n ding! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |