Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Zeker in verstedelijkt gebied is dat belangrijk idd. Hier in Deventer is van bepaalde gebieden gewoon bekend dat het vervuilde grond is, de huizen die er op staan staan er al 50 jaar en gebeurt dus ni... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Als het om de koeling gaat is het verder prima toch. Ik heb een tijdje op een boerderij gewoond waar ik ook een puls heb laten slaan, die ging volgens mij nog veel dieper dan 30 meter. Een tankwagen k... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Bedankt Chris! Geniet van je borrel en alvast een goede pasen gewenst! |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Alleen in Nederland hoor 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist? In nieuwbouw kom je inderdaad geen kelders meer tegen. In bestaande huizen, vooral de vooroorlogse zijn er nog genoeg te vinden. Ik denk dat Erbij doelt op wat Dumo (Belgie) schreef. Hij plaatst zijn... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Sapkan met kraantje Klopt, als je het deksel niet opent zuigt hij vacuum. Ik heb er geen problemen mee. Er zijn overigens wel kraantjes te koop met een soort beluchtingsventiel. Zelf klik ik de pot gewoon op een kiertje ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Account verwijderen Precies wat JohnDoe zegt Techneut! Drink een lekkere borreltje, niks van aantrekken en lekker doorgaan. Je kennis is echt welkom hier, meen ik echt! |
9 jaar geleden |
|
RE: 2" koperen kolom project Kom op mensen, vanaf nu weer rust in de tent. Het kan zo leuk zijn. Het is hier geen plek om elkaar af te zeiken toch. Ik waardeer iedereen zijn kennis en het is zo jammer als mensen met kennis nu weg... |
9 jaar geleden |
|
RE: Zeer degelijke ketel met heel pittige gasbrander je weet toch dat je per groep dan 13 ampère gaat trekken.wat betekent dat je in totaal 26 ampère van je hoofdzekering gaat trekken.en dan ben je nog 1:45 uur aan het opwarmen voordat het gaat pruttele... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Zeer degelijke ketel met heel pittige gasbrander Liefhebbers genoeg, maar ik denk eerder problemen met budget ;). Maar goed die discussie gaan we sluiten. Op naar het volgende. Ik zou als ik jou was een bokakob kolom maken. Vullen met SPP en een bui... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Vanaf nu weer gewoon on topic ? het wordt mooi weer dus genieten van de zondag. Vanmiddag maar even lekker op een terrasje crashen ? |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Hoi Chris, dat zal dan voor de volgende keer worden. Volgens mij zouden ze vandaag naar Engeland vertrekken om het Europesche magazijn te bezoeken 🙂 |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Hoi Henk, Leuk dat het zo gezellig was. het zijn ook heel leuke mensen! Peter is gewoon een hele goede ondernemer, van een klein winkeltje in een klein nieuw zeelands plaatsje uitgroeien tot een were... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Henk, zijn Saskia en Peter vandaag bij jou geweest? |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: tips voor nieuwe ketel ik heb het nog eens nagemeten, maar een 9000 watt element heeft een inwendige lengte van 30cm.dat gaat niet passen in jouw ketel, dan zul je de 3000 watt moeten kopen. |
10 jaar geleden |