Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: tips voor nieuwe ketel zit die 2inch schroefdraad in de bodem?dan zou ik daar een mooie drain van maken.heerlijk om die grote hete massa in 1x in een emmer te kunnen storten!! het element is niet te verbuigen. die moet je h... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: tips voor nieuwe ketel las deze koppeling onder in je ketel aan de zijkant (zo laag mogelijk) dan kun je deze elementen er zo in schroeven. diameter van die elementen is 1-1/2 inch schroefdraad (BSP volgens mij). als je ... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Spreek jullie later weer, ik moet naar Amsterdam 🙂 |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Misschien beter een keer een meeting in nederland of Belgie organiseren. Op een lekkere warme zomerdag 🙂 |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Ja hoor, maar vooral engelse bedrijven heb ik gemerkt. Het is wel zo dat het merendeel is gericht op de zakelijke brouw industrie. Verwacht dus niet teveel hobby spullen, ook distillatie komt niet ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Wel leuk! Sowieso leuk om eens een keer ergens wat te drinken met wie daar zin in heeft. Het bezoek aan een stokerij is helaas allemaal verwaterd ondanks dat er veel animo voor was. Ik denk als de g... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Een kaartje kost 27,00, dan kan iedereen er in. Maar via imake kun je wel kaarten gratis krijgen. Het is wel heel zakelijk gericht, denk aan bierfusten producenten, grote hop kwekerijen etc... vooral ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) 13 tot 15 november 2017 zie ik. Neemt niet weg dat het nog even duurt 🙂 |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Is het dit jaar niet? Jammer. Ik was er afgelopen jaar, en voor de bierbrouwers is het echt een walhalla. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? Klopt, maar het verschilt ook heel erg per persoon. Ik heb ook nog nooit een kater gehad. Een droge mond bij het opstaan is het enige wat ik wel eens heb ervaren na een avond doorzakken. Het fenomeen... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Dat is ook heel belangrijk Erik, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En ik heb zo,n vermoeden dat ze vaker in europa gaan komen nu ze werken nu aan een kantoor in Berlijn. En natuurlijk ieder jaar de Br... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? Ik lees overigens wel dat asperges een bewezen middel zijn tegen katers, misschien toch een nuttig ingredient in een limburgse borrel? |
10 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? In het seizoen zie ik in limburg altijd kraampjes met asperges en aardbeien, is een vleugje aardbei een goed idee of vind je aardbei te algemeen? Kan ik me best voostellen, maar om asperges toe te pas... |
10 jaar geleden |
|
RE: Gisten onder ideale omstandigheden. Alcotec heb ik inderdaad niet. Als je niet voor de hoeveelheid gaat maar voor de allerbeste kwaliteit kan ik je alleen maar de Still Spirits Pure gist aanraden. Deze gaat tot een procentje of 14/15 ma... |
In forum Recepten |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Hier ook koffie, thee en een stroopwafel 🙂 |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |