Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Het viel mij inderdaad op als ik even naar een engels woord zocht en per ongeluk het nederlandse woord zij, dat ze dan meteen wist wat ik bedoelde. Saskia is overigens de schoondochter van Peter zag i... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Peter en ik. Voor degenen die nog nooit bij mij zijn geweest, zien jullie mij ook eens (ik sta links haha) |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Leuke mensen zijn het he! en ik moet ook zeggen, ook al is Peter de CEO van een heel groot miljoenenconcern, het is een heel gewone leuke vent gebleven. Daar kunnen menig CEO's een voorbeeld aan nemen... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Oh ik lees niet goed, ik denk dat hij zijn moonshine mixt met sinaasappelsap, soort Wodka Jus dus 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Volgens mij doet Nimrax alles met de Smartstill. Het is niet moeilijk, sinaasappelsap vergisten en door de smartstill gooien. Je moet dan niet de koolfiltertjes gebruiken want dan gaat er smaak verl... |
10 jaar geleden |
|
RE: Gisten onder ideale omstandigheden. Dat zou zeker een mooi product zijn. Ik weet niet of het haalbaar is. Still Spirits heeft onlangs een heel grote gistproducent uit Engeland overgenomen, wie weet wat er nog in de pijplijn zit voor de ... |
In forum Recepten |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Dat ziet er inderdaad uit als een goed idee Dirk! Eigenlijk zijn dit soort ideeen precies waarvoor ze deze bezoekjes afleggen. Top! Ga je dit zelf ook maken? Ik denk ook dat de Gin Basket een heel wel... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Moonshine maken met normale distilleerketel De ketel is aan de kleine kant, maar meer dan een gewone koperen ketel heb je niet nodig. Het gaat er om wat je er in doet en wat je onder moonshine verstaat. Ga je iets stoken op basis van mais, gran... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Gisten onder ideale omstandigheden. Nu de zomer weer in aantocht is krijgen we straks te maken met het feit dat het soms in huis zelfs te warm kan zijn voor een goede vergisting. Een turbogist kan tijdens de wilde gisting de temperatuur... |
In forum Recepten |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Vandaag zijn Saskia en Peter op bezoek geweest. Saskia is van productontwikkeling en stelt vragen die zij kunnen gebruiken bij het ontwikkelen van nieuwe spullen of het verbeteren daarvan. We hebben h... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Nu de gist dood is na het verhitten heeft het laten rusten ook geen nut. Ik zou de stook gewoon af maken maar dan rustig stoken, niet te veel gas geven. |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Er was ook een alternatief uit de drogisterij, was iets dat met babyvoeding te maken had. Heel goedkoop en was hetzelfde. Ik ben even vergeten wat dat nou was. Heeft iemand een idee? |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Anti foam, ik zal proberen het morgen op de site te zetten. Ik heb het gewoon op voorraad. Echter heb je het niet perse nodig. Waarschijnlijk zit de ketel iets te vol of staat je gas te hoog. Bij een ... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? Je hoort wel gekkere dingen, ik stel me zo voor, niet te zoet en het zou een creme moeten worden. Nels als de spargelsoep 🙂 Hoe zoiets samengesteld zou moeten worden weet ik nog niet, en waarschijnlij... |
10 jaar geleden |
|
RE: Waar denk jij aan bij...? En dan hebben we natuurlijk nog de asperge, spargel, oftewel het Limburgse goud! |
10 jaar geleden |