Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Waar denk jij aan bij...? Ik denk dat je met de limburgse appelstroop best wat zou kunnen maken inderdaad. Je kunt het sowieso vergisten, en dan maak je er geen Calvados van maar calvaburg, limbodos hahaha. Hoe je het ook noem... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft ervaring met gewone bakkergist Voor sugarwash niet echt geschikt, voor fruitvergisting is geen probleem. Het vormt wel meer koolzuur en een dikkere laag dode gist op de bodem. Percentage heb ik op 15 gekregen met appels en suiker. |
In forum Gist vragen |
10 jaar geleden |
|
RE: cuberdon likeur Ik lees net dat cuberdons alleen in belgie verkrijgbaar zijn, maar ze zien er lekker uit. Wellicht kunnen we ze in Belgie bestellen? |
In forum Likeuren |
10 jaar geleden |
|
RE: cuberdon likeur Hoi Gerdy, bedankt! Ik ben niet bekend met cuberdon, zou jij eens een fotootje kunnen plaatsen met jouw likeur zodat we kunnen zien hoe de kleur behoort te zijn? |
In forum Likeuren |
10 jaar geleden |
|
RE: Oranje wodka jello shots leuk ideee Leuk idee, best leuk om eens uit te delen op een feestje ? |
In forum Recepten |
10 jaar geleden |
|
RE: Grand Marnier Bijna gelijk aan de Quarante Quatre, als mensen vragen hoe quarante quatre smaakt omschrijf ik het ook altijd als Grand Marnier achtig. |
In forum Likeuren |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Dat is ook echt een heel lekker recept, heerlijk citrus met een vleugje koffie, en wat ruik het lekker! |
10 jaar geleden |
|
RE: er zit een kabouter stiekem aan mijn flessen Ik ga mijn best doen. Als ik meer weet breng ik je op de hoogte! |
10 jaar geleden |
|
RE: er zit een kabouter stiekem aan mijn flessen Nee sorry, het was een voorbeeldfotootje. Ik kwam ze laatst wel ergens tegen. Als er geinteresseerden zijn zal ik eens kijken of ik die leverancier kan terugvinden. |
10 jaar geleden |
|
RE: Distilleerderij TURV Hoeveel spanningen er ook waren in de buurt, dit gun je niemand. De brand is op 4 plekken ontstaan. Dan kan alleen maar opzet zijn. Deze reportage is een dag voor de brand gepost. |
10 jaar geleden |
|
RE: Distilleerderij TURV Inderdaad vreselijk nieuws. Een dag daarvoor was er nog een reportage over hun bedrijf gemaakt. |
10 jaar geleden |
|
RE: er zit een kabouter stiekem aan mijn flessen Idd Gerdy, de categorie likeuren kan nog wel wat goede receptjes gebruiken! |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Juist, de gebruikte mouten zijn natuurlijk iets anders, maar gebruik de recepten naar hartelust naar eigen inzicht. De kok bepaalt het eindresultaat, niet alleen de prachtige aparatuur en ingredienten... |
In forum Grainfather |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Wat betreft de all grain kits die Imake verkoopt, ik ben er mee aan de slag gegaan maar vooralsnog zijn ze alleen beschikbaar in Nieuw Zeeland. Het doel is wel om ze ook in europa aan te bieden maar d... |
In forum Grainfather |
10 jaar geleden |
|
RE: Whisky recept 3 Jij bent echt een Die Hard ? hoelang heb jij je Grainfather al? |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |