Forum antwoorden aangemaakt

RE: Appels

We lezen je verslagje wel! Geniet van de avond en proost voor straks!

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Dan zou je er een dimmertje tussen moeten zetten om zo het vermogen te regelen. Je moet geen ketel met een thermostaat hebben. Die slaat af als hij op temperatuur is en slaat weer aan als hij afkoelt....

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Zodra de nieuwe versie er is ruilen we hem om 🙂

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Whisky mash maken met de Grainfather

Top, lijkt me heel gaaf!

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Ik krijg spontaan zin in een heerlijke appel eau de vie! Maar ik heb niks in huis ?

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Dat buisje waar normaal de reflux ingaat kun je afsluiten met het koperen bochtje dat bij de parrot is meegeleverd. Maar buiten dat, still spirits werkt aan een verbeterde versie. Dus als je wilt mag ...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
Whisky mash maken met de Grainfather

Hoi allemaal, Ik ben heel benieuwd wie met de Grainfather niet alleen zijn bierwort maakt maar ook zijn whisky mash! Tips, adviezen en slimme trucjes, ik lees het graag! Ook fotootjes en filmpjes van...

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Meestal duurt het eventjes voor de geur terug naar voren komt, wel is het vaak al direct goed drinkbaar, mits teruggelengd met water naar drinksterkte.

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig!

Heftig, ik lees dat het ook zeer zeldzaam is. Ik hoop dat je wat reacties gaat krijgen.! Houd ons op de hoogte van de voortgang, dan weten wij hier of we door moeten zoeken, Ondanks alle narigheid we...

In forum Vraag en aanbod

10 jaar geleden

Op dit moment maakt mijn vrouw hetzelfde door met haar moeder, en ik dus met mijn schoonmoeder. Ik neem aan dat het over kanker gaat? Ik wil je graag helpen, maar ik kom zelf niet toe aan het stoken. ...

In forum Vraag en aanbod

10 jaar geleden

Oke, is er iemand uit de de omgeving van Hengelo met een T500 die bereid is voor een zacht prijsje een jerrycan alcohol te maken om iemand te helpen? Een goede daad is goed voor je karma 😉

In forum Vraag en aanbod

10 jaar geleden

In duitsland kun je het bestellen, 5 liter voor ongeveer 120/130 euro. Primasprit. Google maar eens. Ze sturen het op met DHL zonder erbij te vermelden dat het brandbaar is. Het zit in een keurige je...

In forum Vraag en aanbod

10 jaar geleden

Hoi Koob, we horen steeds vaker dat mensen deze weg gaan bewandelen en vaak met hele goede resultaten. Jammer dat het niet op de legale weg mogelijk is. Ik weet zeker dat je reacties zal krijgen. Zoal...

In forum Vraag en aanbod

10 jaar geleden

In forum Vraag en aanbod

10 jaar geleden

Beste Koob. THC olie is niet vrij verkrijgbaar CBD wel. Op dit forum zijn verschillende mensen actief hierin. Ze zullen jou wel vinden 🙂 met de T500 ketel maak je overigens zeer snel ruim 4 liter alco...

In forum Vraag en aanbod

10 jaar geleden
Pagina 412 / 456