Forum antwoorden aangemaakt

RE: Noord Hollanders

Ik woon in Deventer, waar ik stookwinkel en dit forum run. Daarnaast woon ik ook parttime in Amsterdam waar ik in de drukte van de binnenstad heerlijk tot rust kom. Leuk om te lezen waar iedereen va...

In forum Het Café (praathuis)

10 jaar geleden
RE: vers gestookte alcohol heeft een geur

Teruglengen naar beneden de 40% en nogmaals stoken. Dan was je met de 2e stook als het ware de alcohol schoon. En filteren over kool doet idd wonderen.

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt)

Hoi Shawn, dan is er bij jou iets misgegaan. Zou je haar een mailtje willen sturen op [email protected] Ze willen heel graag bij je op bezoek komen. Groetjes, Jan

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt)

Top! We horen wel hoe het geweest is! Heel leuk!

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Oh ok, stuur maar wel even antwoord, ze denkt nu dat de mail mischien niet is aangekomen. Groetjes Jan

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Rob en Shawn, hebben jullie de mail van Saskia gezien? Ze heeft nog geen antwoord. Shawn (Kapisjon) wil ze graag Woensdag rond 12.00 bezoeken. Rob (Betweter) Donderdag in de middag. Misschien is de ma...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Neutrale suikerwash niet neutraal te krijgen!

Kun je niet aan de wash zelf zien of het gist of niet? Of ruiken? als het gist en je ruikt er aan dan weet je het wel hoor. Als het inderdaad gist dan is er iets met je emmer. Komt hij bij ons vandaan...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Whisky recept 3

Hoi Mauser, Dat kan natuurlijk. maar wil je het niet superfijn gemalen maar toch geschroot hebben, gooi de blender dan niet helemaal vol. Werk met korte stootjes. De blender die ik heb heeft verschill...

In forum Spirits

10 jaar geleden
RE: Verschil waterslot

Ik vind het juist zo gezellig klinken 🙂 als ik smorgens naar beneden loop hoor ik vanaf de trap al hoe hard mijn emmertjes staan te gisten ?

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Whisky volgens stookTV

Ik heb de gist van Still Spirits nog niet gebruikt. Mijn ervaring is dat wanneer je met granen in de weer gaat de mash altijd wat zurig ruikt. Niet vies hoor. Je ruikt ook echt de turf als je een mout...

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Hier het topic over het actief verouderen:

In forum Stooktips

10 jaar geleden

De geur van je mash hoort zuur te zijn, ook zal je de turfgeur in je mash al aardig waarnemen. Ik begrijp dat je in 1 keer rustig hebt afgestookt, dus niet eerst een striprun? Maakt niet uit hoor. ...

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Koperen koppeling of dop

af te halen bij Vihamij vestigingen door heel nederland.

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden
RE: Biertechnologie

Die heb ik nu ook liggen 🙂

In forum Bier, Wijn en overige dranken

10 jaar geleden
RE: Biertechnologie

Inmiddels hebben wij ook wat meer boeken over biermaken opgenomen in het assortiment. Vooral gericht op de hobbybrouwer natuurlijk. Alle boeken vind je hier.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

10 jaar geleden
Pagina 413 / 456