Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Werking/opmaak van de site Dat is al een mooie lijst!, ik mis nog wat woorden maar aan de hand van die lijst kan al veel terug geonden worden. |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Dat is zeker een goed idee, maar er gaat wel heel erg veel tijd inzitten. Ik neem het mee in de ideeenlijst! |
10 jaar geleden |
|
RE: Granen Welkoop Dumo, dat is een goede tip. Ik wist niet dat dat in het voer kon zitten maar het klinkt wel logisch. Ik weet dat het grit los verkocht wordt maar dat het ook in een mengsel kan zitten klinkt heel logi... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Het grote van alles en nog wat topic Nee, als je je ketel met azijn stookt moet je nastoken met water. Natuurlijk of niet, je drank gaat naar azijn smaken. Verschillende keren van klanten vernomen. Of dat met citroenzuur ook zo is weet i... |
10 jaar geleden |
|
RE: Granen Welkoop Ik zie dat de mais gebroken is maar de granen niet. Je zal het dus toch nog even moeten schroten, maar dat moet ook als je gewoon mout koopt. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Granen Welkoop Ja, maar wel mout of enzymen toevoegen. Anders blijft het zetmeel en dat vergist niet. Verder is het een prima grondstof. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ook dat nemen we mee! Ik ben bang dat dat weer met de updates te maken heeft die er nog niet zijn. Maar dat ga ik ook doorgeven. Een goede update voor de mobiele website zou wel fijn zijn 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Die staat er wel. Er staat eerst zoveel minuten, dan zoveel uren en dan 1 dag geleden, Daarna veranderd het in de datum. Scroll maar naar boven dan kun je dat bij de oudere berichten zien. |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Dat de berichten bovenaan komen te staan na een reactie vind ik wel mooi. Zo blijven automatisch de populaire berichten hoog staan. Het halverwege reageren is inderdaad een bekend probleem waar we maa... |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Hoi Erik, Dat is een goeie! Neem ik mee! Hoop dat dat simpel geregeld kan worden 🙂 Thanks! |
10 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept Zo helpen we elkaar toch 🙂 |
In forum Bieren en wijnen |
10 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept Nog een goede tip die ik vaker hoor. Ga op het einde van een marktdag, bijvoorbeeld zaterdagmiddag om een uur of 17.00 naar de markt en ga de diverse fruitboeren langs. Ze staan de hele dag te roepen ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept Volgens mij gebeurt dat hier ook wel. Ik zal eens zoeken straks! |
10 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept Het hangt er helemaal van af wat je wilt. Wil je echt stoken? Ik denk van wel want daarom zijn we hier 🙂 Dan zou ik toch echt fruit gebruiken, Je kunt natuurlijk wel oefenen met de appelsap uit de win... |
10 jaar geleden |
|
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept Het is juist ontzettend makkelijk 😉 Eau de vie kun je direct drinken. Mischien herken je niet direct de appelsmaak. Soms komt dat inderdaad pas na een paar weekjes rijpen. Maar het is direct lekker. S... |
10 jaar geleden |