Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Gin is groen... Het klinkt mij als een leuke variatie en niet iets om zorgen over te maken. Gin in de winkel is meestal zo helder als jenever, gemacereerde Gin wordt meestal een beetje geel door de jeneverbes, maar v... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Het grote van alles en nog wat topic @betweter Sorry, nu snap ik hem 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Het grote van alles en nog wat topic Klopt, dat is bij alle licht alcoholische dranken zo. Ook bij wijn. Maar stookwijn, enkel gemaakt van suiker en turbogist is niet lekker. Het kan natuurlijk wel maar ik denk niet dat iemand er echt va... |
10 jaar geleden |
|
RE: Hulstbes(holly berry) Heel netjes! Dat scheelt inderdaad schoonmaken 🙂 |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Ja, ze stoppen met de verkoop van dit model en werken aan een andere. Er is nog niet bekend wanneer die er zal zijn. Ik kan ook vragen of ze ter zijnertijd gewoon omgeruild mogen worden. Dan zit je in... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Hulstbes(holly berry) Ik verdun altijd gewoon met water uit de kraan, zonder te koken. Natuurlijk verschilt het wel per regio. Kraanwater is hier (Deventer) niet te onderscheiden van bijvoorbeeld een glas Spa. In sommige g... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Hoi Dumo, Bedankt! Laat maar even weten hoe het gaat als hij mooi verticaal hangt. Anders kan hij retour. Groetjes, Jan |
10 jaar geleden |
|
RE: Het grote van alles en nog wat topic Heb ik ook wel eens gehoord, maar lijkt mij persoonlijk niet zo'n succes. Zelfs al is het nog zo kraakhelder, het blijft een stookwijn en is niet echt lekker. Misschien als je echt behoefte hebt aan a... |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Ik heb je gegevens, thx |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Probeer hem maar eens als je zover bent, ik heb er zelf geen klachten over gehad maar zij geven dit zelf aan. Hij mag dus retour mocht hij niet bevallen! |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) DDM, vind je het goed als ik uw gegevens doorstuur? naam, emailadres en woonplaats. Ze nemen dan eerdaags contact met je op! |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Het gaat er om dat de parrot head de stroom van de alcohol soms niet aankan. Het resultaat is dat hij dan kan overlopen. |
10 jaar geleden |
|
Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? StillSpirits heeft mij gevraagd of er klachten zijn over de Parrot Head die gebruikt wordt in combinatie met de Copperdome. Er zijn bij hun klachten gekomen over de verwerkings snelheid van de alcohol... |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Hoi allemaal, we hebben nu 2 mensen die echt meedoen, Betweter en Shawn. zijn er nog meer? ChrisV, vind jij het niet leuk om te laten zien hoe jij stookt? Nogmaals, het maakt niet uit waar je mee stoo... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Mash bevat weinig tot geen alcohol Stel dat je percentage 10% is dan heb je toch 2 liter puur in je emmer zitten. Dat is 4 liter van 50%. Haal daar je voor en naloop vanaf dan heb je nog altijd een dikke 3,5 tot 4 liter whisky van 40%... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |