Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS nee ik beweer dat je een grainfather moet gebruiken enkel waar een grainfather voor gemaakt is.Om bier te brouwen en meer niet . . . exact om die reden dat vermogen van dat kreng niet te regelen is en... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS tuurlijk altijd blijven draaien tot je je gelijk hebt.ik heb nieuws voor je, je krijgt t niet. hier schrijf je duidelijk dat monoblock ongelijk had, terwijl hij daar 100% gelijk had. monoblock 9 ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS mensen valse adviezen geven en onnodige kosten laten maken ten behoeve van je eigen ego.dat is pas onbeschoft. |
10 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS nee indruk hoef ik niet te maken, totaal geen behoefte aan. ik wil dat nieuwelingen een goede start maken ipv gelijk verkeerd beginnen als ze jouw adviezen volgen. jou heb ik al bestempelt als hopeloo... |
10 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS dit is exact het probleem wat je gaat krijgen als je je vermogen in je still op temperatuur gaat regelen. Maar vooral dat advies blijven geven. Daar heeft echt niemand iets aan |
10 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS betweter ik ben ingenieur chemisch technologie en jij?een kookPUNT kun je niet regelen. verdampingssnelheid kun je WEL regelen PUNT dat plaatje wat je daar laat zien, zijn de kookPUNTEN in de kolom. o... |
10 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS goed,ik daag je uit om op het Thuisdestilleren forum met de gebruiker Odin een discussie aan te gaan over het regelen van temperatuur en vermogen 😉 Odin is eigenaar van Istill. ik beloof je dat ik me ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS monoblock je hebt gelijk.je hebt alleen iets aan een temperatuur indicatie om je naaldkraan te regelen.en je hebt NIKS aan een temperatuur regeling. mocht je toch een temperatuurregeling bouwen, gaat ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Welk vermogen moet een electrisch kookplaatje hebben voor 10 ltr Nog vergeten te melden, deze hebben wij nu beschikbaar. Geschikt voor de koperen ketels tot en met 12 liter. Zo kun je toch goed stoken op inductie, gaat het allemaal net even wat sneller dan op de el... |
10 jaar geleden |
|
RE: Domme vraag?!? Beste Gargamel, Ik zou het niet doen. Waarom zou je stinkende en zeer scherp smakende alcohol die ook nog eens giftig zou kunnen zijn bij je drank willen gooien. Bij het maken van bijvoorbeeld whisky... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Likeurtje! Maak je de whisky en rum met essences? Likeurtjes maken met alcohol uit de smartstill kan ook heel goed op de echte manier dmv maceratie. Leuk dat je meedoet! Alle vragen mag je stel... |
In forum Stel je even voor... |
10 jaar geleden |
|
RE: Recepten en veranderingen Goed bezig! Dit werkt fantastisch! En met zijn 4en is het behalve snel klaar ook nog eens heel gezellig 🙂 |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Chris! Jij zit zeker weer in Roemenie? Je bent zo stil 🙂 🙂 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Hoi Mac Saor, Leuk dat je mee wil doen! Wat heb je zelf voor aparatuur staan? Stuur mij ook maar even een PB, dan breng ik je met ze in contact! @betweter, leuk dat je persoonlijke hulp aanbiedt! Top!... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Tip voor de bezitters van een Grainfather: Je kunt je daar aanmelden voor de Grainfather comunity, een soort forum als dit maar dan voor de bezitters van een Grainfather. Wel in het Engels. Make yo... |
In forum Grainfather |
10 jaar geleden |