Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Hoi Gerdy, Ik weet niet precies hoeveel Belgen er op het forum zijn. Dumo en John Doe zijn sowieso flink actief op het forum en beiden van Belgie. En wat klanten betreft gaan we steeds meer naar de 50... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: de hoeveelheid alcohol die uit de koeler komt gaat heel langzaam Oke, ook je temperatuurmeter er af gooien. Vanaf nu ga je stoken zonder temperatuurmeter, aangezien dit je alleen maar verwarring geeft.Ditt is dus exact de reden dat je niet op TEMPERATUUR kunt stoke... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Top! Ik ga het doorgeven! |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Hi Jan, Very nice to meet you! The purpose of the visit is to really just looking to meet with people to speak about the products and trends in your market so that it helps us ensure our products are ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Saskia Thornton, een jonge meid die hoofd is van marketing en product ontwikkeling komt samen met de oprichter van Imake bij je op bezoek. een informeel praatje waarbij je laat zien wat je doet. Er ko... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Dat is zeker goed! Ze maken een reis door europa, en proberen zoveel mogelijk mensen te bezoeken. Tegen de tijd dat ze hier zijn gaan ze kijken wat de beste volgorde is voor het bezoek en worden de da... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Hoi Betweter, dat is ook zeker zo! Ik dacht dat dat al wel eens ter sprake was gekomen. Maar dat staat los van de productontwikkeling. Trouwens, ze willen ook in duitsland mensen bezoeken, tot noorweg... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Stokers uit Belgie mogen zich natuurlijk ook aanmelden! Ze schrijven net dat ze eigenlijk zo veel mogelijk mensen willen ontmoeten in de tijd dat ze hier zijn. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt) Op 4 April krijgen we bezoek van Imake, dat is het moederbedrijf dat onder andere de merken Still Spirits en Grainfather voert. Zij willen naast een bezoek aan Stookwinkel ook graag mensen ontmoeten d... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: de hoeveelheid alcohol die uit de koeler komt gaat heel langzaam In dit geval niks, daarom moet je ze dr ook gewoon uit gooien.ze vernauwen je diameter, waardoor je gassnelheid omhoog gaat en je alleen maar meer versmering krijgt van voor- en naloop in je middenloo... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: de hoeveelheid alcohol die uit de koeler komt gaat heel langzaam zou je destillaat niet gewoon harder gaan stromen als je je gasvlam onder je fust wat hoger zet?als die al maximaal staat, moet je een grotere brander kopen. je hebt niets meer dan een eenvoudige pots... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Die koperen zadels zijn ze inmiddels helemaal van af gestapt. Eerst kreeg je bij beide kolommen een zakje koperen zadels erbij. Later bij de koperen kolom niet meer en bij de RVS wel. En nu ook bij de... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Geeft niet Ben, ik heb het verwijderd! Jij bedoelt dit buisje: Het klopt dat er intern ook kopercontact gemaakt wordt. Ik heb de vraag ook gesteld aan de fabrikant waarom er bij de laatste modellen a... |
10 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS nette regelaar, al lijkt me de bekabeling wat dun (zoals het op de foto er uit ziet).zeker als je 3kw er op zet, zeker minimaal 3x 2,5mm2 kabel gebruiken. |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Dag Dumo, zolang hij inderdaad vrij ligt van het element kan hij daar gewoon tegen. Geen probleem! |
In forum Grainfather |
10 jaar geleden |