Forum antwoorden aangemaakt

RE: Grainfather, brouwmeister, T500 etc. (Titel aangepast)

Hoi allemaal, Om het beter overzichtelijk te maken zijn er nu 2 topics, 1 over de T500 en de ander over de Grainfather. Zie de linkjes hieronder

In forum Grainfather

10 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

Hoi Dumo, Dat is een goede vraag. Laten we alles over de Grainfather verder hier bespreken. Ik zal straks het andere topic sluiten. (blijft wel leesbaar hoor) Dan hebben we nu voor zowel de Grainfath...

In forum Grainfather

10 jaar geleden

De all grain kits zijn inderdaad bedoeld voor nieuw Zeeland, Wellicht bij een grotere afname dat ze er brood in zien om het ook hier te distribueren.

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Ik ga het allemaal navragen. Wellicht kunnen we hier de eerste mee zijn. Het is mooi spul met schema erbij, daar is zeker vraag naar kan ik me zo voorstellen.

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Haha om te beginnen is hij al 100,00 goedkoper dan bij Brouwmarkt, dat is meer dan 10% 🙂

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Gelukkig, ik kon al geen verschillen ontdekken 😉

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Heb ik daar een fout mee gemaakt? Direct ff checken!

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Hoi Erik, Daar ga ik mij ook in verdiepen! Eerst even klein beginnen en dan steeds iets meer. Net zoals we met de T500 gedaan hebben 🙂

In forum Grainfather

10 jaar geleden

Hoi kapisjon. Hier alvast het eerste opzetje:

In forum Grainfather

10 jaar geleden
Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

In navolging van het grote T500 topic nu ook maar een Grainfather topic erbij. Dus vanaf nu: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier! Gebruikers en geinteresseerden, brand maar...

In forum Grainfather

10 jaar geleden
RE: Meten en weten

Klopt, suiker is altijd lastig als je alcohol wilt meten. Ik raad bij een vinometer altijd aan om een beetje vloeistof 1 op 1 te verdunnen met water en de uitslag te verdubbelen wanneer je het vermoed...

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Tijdens de stook met een alambiek is het juist heel fijn om een druppel op te vangen met de refractometer om even te kijken wat de sterkte is. Dat is niet nodig als je een parrot gebruikt, maar ik vin...

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Nou ja zeg, als ik het partnummer gebruik van de grainfather site kennen ze hem ineens wel. Ik ga ze meebestellen, inderdaad handiger!

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Inderdaad raar, ik moet de bestellingen op de groothandelssite plaaten en daar hebben ze hem niet. ik ga daar eens navraag naar doen! bedankt om het even te laten weten!

In forum Stookforum

10 jaar geleden

@ munckerik De jouwe is bij brouwmarkt alleen vandaag in de aanbieding 🙂 Ik ben zo aardig reclame te maken voor de concurrent 🙂

In forum Stookforum

10 jaar geleden
Pagina 420 / 456