Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Meten en weten Ze worden niet alleen gebruikt bij de bereiding van alcoholhoudende dranken maar ook om suikergehaltes te bepalen bij andere levensmiddelen. Ik ben het met je eens dat het zo iets lastiger is om het p... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Alcohol refractometer |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Brix refractometer |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Excuses, hij gaat inderdaad tot 80%. De Brix refractometer gaat tot 90% Brix |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Meten en weten Hier een filmpje met uitleg over de refractometer bestemd voor alcohol. Deze gaat tot 90%. Dus voor de T500 met reflux gebruikers is hij niet handig aangezien het percentage altijd boven het maximale ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Marcereren 89% Ja hoor, als alle verhoudingen kloppen is dat geen probleem. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Shawn installatie Heel erg gaaf! Bij zo'n locatie hoort ook zo'n hobby ? Lijkt me gezellig! ga ik zeker onthouden! |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Shawn installatie Wat woon jij mooi man! Woonark? |
10 jaar geleden |
|
RE: Marcereren 89% Klopt, ik heb ook de Quarante Quatre gemaakt met wodka 38% en werk erg goed. Het recept is echt erg lekker, de smaak van zowel de sinaasappel als de koffiehonen komen heel goed over, ook al is het alc... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: 2 x stoken Dat sap is trouwens zo lekker! Dat ik ook altijd wat flesjes in de koelkast zet.. heerlijk fris! |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: 2 x stoken Klokhuis mag ook in de centrigue hoor 🙂 ik snij alles in stukjes en gaat zo de centrifuge in. Je moet dan alleen wat vaker het filter van de centrifuge leeghalen. Is minder werk dan alle klokhuizen te... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: 2 x stoken Als je een sapcentrifuge gebruikt blijven de schillen, pitjes en steeltjes allemaal achter als een dikke droge koek. Dat werkt echt fantastisch. Als je de appels tot pulp maakt en dan vergist heb je i... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Dit betreft ook de Still Spirits flow regelaar. |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Om even af te kicken van de borrels neem ik af en toe ook een lekker speciaalbiertje. De laatste tijd was koop ik af en toe wat flesjes Zatte van brouwerij het IJ uit Amsterdam. Een heerlijke ongefilt... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Helaas duurt het iets langer dan een week, ze zijn door de voorraad heen, Ook de voorraad met engelse stekkers zijn op. Zo als het er nu naar uitziet wordt het pas medio april/begin mei.... Wellicht d... |
10 jaar geleden |