Forum antwoorden aangemaakt

RE: Gist proces duurt erg lang

Hoi Lummel, Ik verkoop de alcotec zelf niet, ik heb eens geprobeerd in contact te komen met die jongens in engeland maar ze zijn zeer slecht in het beantwoorden van vragen. Reactie blijft vaak uit, ik...

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Dat ken ik, alles in de luchtwegen klapt dicht 🙂 Wel een bewijs dat de gist goed bezig is geweest onder de deksel!

In forum Stookforum

10 jaar geleden

1,5 jaar over de datum? Komt die bij ons vandaan??? Dan nog kun je hem aan de praat krijgen, een geprakte banaan, een snee brood of een pak appelsap erbij en binnen de kortste keren gaat hij weer flin...

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Hoeveel bubbeltjes tel je per minuut in het waterslot? Als het 1 bubbel per minuut is dan is het een slepende gisting. Als je hem een week langer laat staan heb je minder dan 1% meer alcohol in je sto...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Amaretto

Ik weet dat Mourik ook een particuliere shop heeft : ( weet niet of de link hier mag ???) www.dekleinebakker.nl Hier hebben ze pasta's die schijnbaar het zelfde zijn als de gel die ik hier heb. Gewo...

In forum Likeuren

10 jaar geleden

In het klein hebben we hem ook. Verhoudingsgewijs is de literfles voordeliger. Die staat trouwens niet op de site, maar kan ik wel gewoon leveren. Hier kun je wel zien wat de verhoudingen suiker en a...

In forum Likeuren

10 jaar geleden

Ik heb deze literfles pure essence. Je hebt 20 ml nodig per 750 cc eindproduct. Zoetheid en percentage alcohol kun je dus zelf bepalen. Niet goedkoop, een liter is 39,00

In forum Likeuren

10 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Geweldig! Dat scheelt weer een ritje naar de bouwmarkt 🙂 Veel plezier met stoken vandaag!

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden

Ik kan ze denk ik niet bij Still Spirits bestellen, maar ik denk dat het gewone ringetjes zijn die bij de kranen afdeling in iedere bouwmarkt te vinden zijn. Spuit het water er op dit moment aan alle...

10 jaar geleden

Hoi Lummel, Ik heb even gespiekt in een doos en ik zie dat in het zakje waar de regelaar inzit ook 2 ringen zitten. Een witte en een zwarte. Heb jij toen je de opstelling voor de 1e keer gebruikte dez...

10 jaar geleden
RE: Alcohol continu meter

Hoi Dumo, de dichting is al binnen hoor! Ik reserveer hem bij deze voor je. ?

10 jaar geleden
RE: Alcohol continu meter

Voor de T500 heb ik ze wel liggen. De gewone parrots die nu uitverkocht zijn staan wel in bestelling, maar de makers hebben een chronische achterstand in het maken van de ketels, dat accessoires oo...

10 jaar geleden
RE: Dinsdag 14 februari bestaat het forum 1 jaar 🙂 (Valentijsdag)

Bedankt allemaal!!! Jullie zijn TOP! En jullie hebben het met zijn allen gemaakt! Dus de eer komt jullie allemaal toe 🙂

In forum Het Café (praathuis)

10 jaar geleden

Bedankt Chris! ?

10 jaar geleden

??????

10 jaar geleden
Pagina 424 / 456