Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Hoi JohnDoe, 6 liter is voor de stokers van turbogist niet te halen, dus goed dat je er even bijverteld dat je de proefstook erbij had gedaan 🙂 Goed resultaat man! En niet alles in 1 keer opdrinken he...

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden
RE: Stel je even voor

euh ja, zo zou je het kunnen noemen haha. Ik sta er van te kijken dat Gin tegenwoordig weer zo'n hippe drank is geworden. Ik ben er echt dol op (gin tonic's in alle soorten en variaties met gecrushed ...

In forum Stel je even voor...

10 jaar geleden
RE: Eerste bak aangemaakt voor alcohol

MADCAAAAAAATTTT WE MISSEN JE!!!!

In forum Het Café (praathuis)

10 jaar geleden
RE: Citroen Jenever

Hoedje, leuke avatar heb je! Misschien staat hij er al een tijdje maar heel toepasselijk! JohnDoe, jouw Avatar is ook heel mooi met zo'n bewegend gifje. Als iedereen nou een custom Avatar zou hebben z...

In forum Likeuren

10 jaar geleden

Bij jenever werkt het hetzelfde. Als het gemacereerd is is het ook geel. Dus daar kunje mensen nog mee in verwarring brengen ? Eigenlijk is het bijna hetzelfde. Alleen jenever heeft zijn smaak alleen ...

10 jaar geleden
RE: Ideeën filmpje StookTV

Hoi hoedje, doe ik straks even. Ben mobiel op het moment en moet even met de laptop.

10 jaar geleden
RE: Ideeën filmpje StookTV

Hoedjevanpapier, mocht je een grainfather willen aanschaffen, dan kan ik hem sowieso dik onder de prijs van Brouwmarkt aan je leveren. En als je dan ook nog goede filmpjes maakt verdien je hem ook nog...

10 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Heb je daar een foto van? Het klinkt spannend! Edit... ik zie het al, Perenlikeur:) Altijd lekker!

10 jaar geleden

Gin is ook mogelijk met een alambiek, maar dan een alambiek met kolom. Niet te verwarren met de refluxkolommen! Een kolom in een alambiek is een buis met een roostertje tussen de boiler en de helm en ...

10 jaar geleden
RE: De alcohol 18 formule

Gelukkig! Ik wilde al navraag doen wie de koerier is in jouw omgeving 🙂 Wij werken met lokale koeriers die de pakketjes aan elkaar doorgeven. Zij werken niet met lopende banden die 30kmpu gaan. Maar w...

10 jaar geleden
RE: Hoe maak ik een Whisky mash??

Nou, de vraag van Magimo was, kan ik Whisky maken van brood. ik heb als voorbeeld Roggebrood gegeven. In dat brood zijn geen enzymen aanwezig. Je zal ze dus ergens vandaan moeten halen. Je kunt dan ki...

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Burenlevering is toegestaan, een briefje op de deur is zeker handig! Vraag op het briefje of ze bij de buren willen leveren en bij jou een kennisgeving in de bus doen. Als ze dat niet doen weet je wee...

10 jaar geleden

Op basis van bestellingen van andere klanten in jouw woonplaats zie ik dat de bezorger meestal rond 15.00 zijn pakketjes aflevert. Resultaten uit het verleden bieden natuurlijk geen garantie voor de ...

10 jaar geleden
RE: Appelwijn klaren voor het stoken of niet?

Met bierbrouwen heb ik mij nog nooit beziggehouden. Daar kan ik niet over meepraten. Van huis uit wel opgegroeid tussen de glazen bellen met fruitwijnen van mijn vader 🙂 Die overigens alleen op de nat...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

10 jaar geleden
RE: Appelwijn klaren voor het stoken of niet?

Dat het klaren op de natuurlijk weg daarna iets vlotter gaat? Ik heb geen idee. Iemand ervaring met het vergisten van banaan? Ik weet dat member kusleon bananen heeft vergist, wellicht weet hij of dit...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

10 jaar geleden
Pagina 426 / 456