Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: De juiste refractometer. Laat het even lekker op temperatuur komen, als het 20 graden is opnieuw dobbertje er in, misschien klopt de berekening van 1002 perfect. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: De juiste refractometer. Wat is de temperatuur van de vloeistof? Exact 20 graden? Iedere graad verschil kan een afwijking geven op de dobber. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! 22,68 per liter ? Moet je wel een tankje van 5 liter nemen, als je meer tankjes koopt wordt het nog goedkoper. |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Dat verbaast mij dus ook, maar ik begrijp nu dat de glazen deksel dus ook geen ring heeft? Inderdaad heel apart dat ze er bij de copperdome wel een ring in doen en het RVS Lid niet. |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! In dat geval zal ik de siliconenringen bestellen en ze bij de deksels leveren. Raar dat het er niet standaard in de fabriek al wordt ingezet. Ze zijn behoorlijk aan de prijs dus dan verwacht je ook we... |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Deze deksel wordt eigenlijk verkocht als Grainfather accessoire, zit er bij de grainfather soms al een siliconenrand op de ketel? Ik heb er geen, dus kan dat niet nakijken. Ik zal de siliconen ringen ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! De Still Spirits essences zijn idd erg goed. Prestige is ook goed maar is voor kleinere hoeveelheden (0,75 liter) De prijs voor zo'n tankje van 5 liter pure consumptie alcohol is in Duitsland betaal... |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Op sommige zakjes turbogist staat dat je geen waterslot moet gebruiken maar de deksel er los op moet laten liggen. In mijn ogen onzin. Zorg dat het deksel dicht zit en dat je een waterslot gebruikt. A... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: temperatuur meter enz enz Hoi Lancelot, Je weet het kookpunt van je wash toch helemaal niet? Je wash mag gerust koken aangezien hij veel sneller kookt dan water. Dit omdat er alcohol inzit. en naarmate het stookproces vorderd ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! @Dumo, Bedoel je deze deksel? Deze heeft geen siliconen rand, volledig RVS dus. |
10 jaar geleden |
|
RE: Neutrale suikerwash niet neutraal te krijgen! Dat klopt, op de zakjes gist van Still Spirits staat het zelfs expliciet aangegeven dat dat aan te raden is. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: temperatuur meter enz enz Wij verkopen deze: Maar mijn persoonlijke mening, niet bepaald commercieel trouwens.... ik kijk er NOOIT naar. Als hij stuk zou zijn dan laat ik hem lekker zitten en doe er niets mee. Je wilt een go... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: temperatuur meter enz enz Zolang er alcohol in je mengsel zit is het kookpunt lager. Het is dus goed mogelijk dat je wash kookt terwijl de thermometer minder dan 90 graden aangeeft. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari Aah oke ? dan ga ik dat morgen even proberen te regelen. Ik ben ook alleen mobiel op het moment. |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari Hoi hoedje, je kunt hem het beste even een prive berichtje sturen, ik ben de komende dagen beperkt online 🙂 als je op zijn naam klikt kun je een prive berichtje sturen. |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |