Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Beste Jaco, Welkom hier! Ik zie dat je je berichtje heel vaak hebt geplaatst, ik heb de dubbele berichtjes verwijderd. 1x klikken is voldoende. Ik hoop dat je veel aan het forum zal hebben! Veel stook... |
In forum Stel je even voor... |
10 jaar geleden |
|
RE: Maceratie frambozen Dat klopt inderdaad, dan kun je tussendoor even proeven 🙂 Maar banaan wordt hoe dan ook zwart bij het macereren, ik weet niet hoe het banaan vergaat wanneer je op 96% macereert. Zou hij dan niet uit e... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Maceratie frambozen Ik heb het nooit geprobeerd met frambozen, ik kan mij voorstellen dat het met dergelijk zacht fruit snel klaar is. Ik heb hier een pot staan gevuld met allerlei soorten fruit, geen frambozen helaas. ... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Maceratie frambozen Frambozen zijn zeer zacht en teer, ik denk dat het vrij kort tijd nodig heeft. Al is 2 weken bij maceratie al vrij kort natuurlijk. Probeer het eens in een paar delen met verschillende sterktes in een... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site ☺??????????????????????????????????? Op de tablet kjn je ze zo aantikken ? ?????????⌚?????????????????????????? ???????????????????????????????????? ??????????????⚓???????⛲... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Puntkomma en haakje moet een knipoog zijn ; ) 😉 |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Als je dubbele punt en haakje naast elkaar zet krig je ook een smiley : ) (maar dan tegen elkaar aan) probeer het maar 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Excuses, daar had ik niet bij stil gestaan 🙂 ik heb nog een prullenbakje en een pennetje ? |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Gebruik je het forum op de computer of op je telefoon? Op de computer zie je rechtsboven ieder bericht een rijtje tekens staan. Het 3e tekentje zijn 2 zwevende komma's. Als je daar op klikt verschijnt... |
10 jaar geleden |
|
RE: Citroen Jenever Limoncello is uitsluitend van de schil van de citroen. Ook daar zijn afwijkingen op het forum van te vinden omdat mensen het lekker vinden om er ook nog sap aan toe te voegen bijvoorbeeld. Maar dan ma... |
In forum Likeuren |
10 jaar geleden |
|
RE: Citroen Jenever In nederland heet dit in de volksmond ook citroenjenever. Officieel is het citroenbrandewijn. Het wordt ook wel schilletje genoemd, wellicht omdat ze vroeger de schilletjes in de jenever lieten trekke... |
In forum Likeuren |
10 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi allemaal, Het is beter om even een nieuw topic te starten over bain marie ketels. Misschien kan Lummel beginnen met eenf foto van zijn ketel te plaatsen in een nieuw topic, dan kunnen we er daar v... |
10 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Lummel, Bij een Eau Bain marie ketel vullen wij de dubbele wand niet met water maar met koelvloeistof of antivries (wat je ook in de radiateur van je auto giet) De wand hoeft dat niet onder druk ... |
10 jaar geleden |
|
RE: filter bouwen Beste Jantje, zorg in ieder geval dat het pvc pijpje wordt vervangen door silicone, rvs, koper, glas of iets anders. Pvc is zeer giftig en geeft giftige stoffen af aan je alcohol. Pvc is echt heel gev... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Den koperen allambiek kolom ketel Beste Frank, De binnenkant van de helm is in een bad geweest van een mengsel van loodvrije Tin en zilver, dit is gedaan om de binnenkant van de helm te beschermen tegen corosie door de alcoholdamp. |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |