Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

En dan hebben we Bram nog! Die zit in Ierland 🙂

In forum Het Café (praathuis)

10 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Dumo! Ze zijn binnen!

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari

Toorenburg, al iets gehoord over de datum?

10 jaar geleden

Die is een beetje op het randje hoedje 😉

10 jaar geleden
RE: Gooi de voorloop niet weg, wat kun je er allemaal mee?

Naloop val je niet zo snel van om hoor, het is alleen niet lekker 🙂 Ook iets met natte hondensmaak 🙂

10 jaar geleden
Gooi de voorloop niet weg, wat kun je er allemaal mee?

Omdat de standkachel in mijn auto het niet deed omdat mijn accu verrot was, heb ik vanmorgen een fles opgespaarde voorloop van ruim boven de 80% in een lege glassex spuitfles gedaan. Het is een razen...

10 jaar geleden

Hoi Chris Waar koop jij in Januari 300kg druiven? Import lijkt mij duur en volgens mij betaal jij liever niet voor je fruit! Je moet wel goede conecties hebben 🙂

10 jaar geleden

Beste Dumo, De RVS deksel die zowel op de grainfather als de T500 past kost 30,00 Echter, ik probeer ze al weken mee te bestellen en steeds komen ze in backorder te staan. Er is dus blijkbaar een teko...

10 jaar geleden

Waarschijnlijk is de gist toch nog een klein beetje actief geweest en dan werkt de turboklaar niet. Maar zo te zien is je vloeibare kool wel naar de bodem gezakt, je kunt nu rustig gaan stoken hoor. S...

10 jaar geleden
RE: geen aroma

Hoi Markel, Niet onbelangrijk, wat voor kruiden gebruik je? en is het je eigen samengestelde recept of heb je ergens een kant en klare kit gekocht? Macereren kan natuurlijk ook, wel wordt je gin dan g...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Lezen van posts

Dat klinkt goed! Het kaartje werkt in mijn camera en ik kan dan de filmpjes nog steeds bekijken, maar in mijn laptop kan ik er niks mee. Hij zegt dat als ik hem wil gebruiken ik hem eerst moet formate...

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Hoi Luuk! Ja het is wel makkelijker zo he, zo kun je in de mails al de reactie lezen. Misschien hebben jullie ook gezien dat je nu foto's tot 5 mb mag uploaden en dat dat nu ook vanaf de mobiel mogeli...

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Hoi, Klopt, ik heb dat zelf ook gezien op mijn telefoon (samsung s7) geen idee waar het aan ligt. De ene bug is er uit en dan komt er wel weer een nieuwe. Ik ga er mee aan de slag!

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Houtsnippers en eikenvaten

Dit kan natuurlijk prima, maar weet wel zeker dat het hout niet bewerkt is. Een bureaublad is vast niet helemaal van puur eikenhout. (ik heb het over lak, olie etccc)

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: Houtsnippers en eikenvaten

Deze is lekker en ideaal voor kleinere hoeveelheden, het komt uit zweden, is niet van oude vaten gemaakt maar gewoon puur eikenhout in de oven geroosterd. in de omschrijving staat dat het voldoende is...

In forum Stooktips

10 jaar geleden
Pagina 430 / 456