Forum antwoorden aangemaakt

RE: Werking/opmaak van de site

Excuses dat een aantal van jullie vandaag weer heel veel mailtjes hebben gekregen door een aantal testen die er zijn geweest. Voorlopig zijn er geen testen meer nodig. Een vooruitgang (vind ik zelf) i...

In forum Het Café (praathuis)

10 jaar geleden
RE: kopersmaak aan distillaat

Bij deze, Ben zij het al, is er al eerder over gesproken Het kan inderdaad olie zijn, maar ook een ketel van materiaal dat niet helemaal bedoeld is om alcohol mee te stoken. Het hele idee is dus dat...

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden
RE: Oude wijn recupereren ( stoken)

test

In forum Stooktips

10 jaar geleden
RE: aktieve kool

De verpakking is het huismerk Arsegan, zij herverpakken in hun eigen verpakkingen. Verder zal het hetzelfde zijn.

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Tuurlijk, geen probleem. Dan laat ik ze meekomen!

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Ik keek verkeerd. Wij hebben deze: Maar we verkopen wel 0.8 mm steenkool granulaat. Vrijwel oneindig her te gebruiken

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Granucol ken ik niet. Waar koop je dat? Is dat wat ze gebruiken in het aquariumfilter? Bovenstaand plaatje is wat we leveren bij de airstill van Still Spirits

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Het mag niet te fijn zijn en niet te grof. Tussen 0.6 en 1 mm. Te fijn gaat direct klonteren. Gebruik je houtskool of steenkool?

In forum Stooktips

10 jaar geleden

Dat heb ik nog niet gemerkt, ik werk nu in Chrome en dat is bij mij niet het geval. Ik zal dat eens testen met wat andere browsers.

10 jaar geleden

Dat wel, maar ze proberen nog om het wat gedetaileerder te krijgen, maar we zijn op de goede weg! Het is vooral heel fijn dat de categorien weer goed werken!

10 jaar geleden
RE: Chinese Ketels via Aliexpress

het ziet er heel strak uit moet ik zeggen! Wanneer ga je hem in gebruik nemen?

10 jaar geleden
RE: De ouderdom en kwaliteit van vele dranken verbeteren

2 zakjes inderdaad 🙂 Ik zou ze van elkaar los kunnen maken, maar ze worden echt zo verkocht door Still Sprits dus ik houd het maar zo. Binnenkort meer soorten op de plank!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

10 jaar geleden

De categorie recepten doet het eindelijk weer goed. Toch best een belangrijke categorie 🙂 De email notificaties wordt nog aan gewerkt!

10 jaar geleden
RE: De ouderdom en kwaliteit van vele dranken verbeteren

Vandaag 2 stuks Still Spirits Classic Essenses toegevoegd. Whiskey en Gin uit de Classic lijn. Prijs lijkt iets hoger dan de Prestige Essenses maar prestige is voor 0,75 liter. Deze essences zijn bedo...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

10 jaar geleden
RE: Chinese Ketels via Aliexpress

Ziet er goed uit! dus het is echt RVS? Geen alu met een laage chroom ofzo? Ik zie een waterslot zitten, is het de bedoeling dat je fermenteert en stook in 1 en dezelfde ketel?

10 jaar geleden
Pagina 432 / 456