Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari De datum komt al een beetje in zicht! Dus meld je aan bij Toorenburg met een prive berichtje via zijn profiel. Vergeet niet in het bericht aan hem je mailadres te zetten, dit gaat niet vanzelf. |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Guan, je T500 RVS Saddles zijn binnen. Mail me maar even. [email protected] |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: thumper troubleshoot enig idee welk vermogen je erop zet?ik merk het bij mezelf ook weleens hoor (zeker met de eerste striprun) dat ik te snel wil stoken en de boel gewoon overkook. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: thumper troubleshoot een thumper hoort 1/3 van het volume van je ketel te zijn grofweg. in jouw geval is die wel erg klein. daarnaast zie ik (correct me if i'm wrong) ook geen vermogensregeling. als elke keer het volle ve... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Eerste stook ooit! slivovitz Gewoon niet te lang wachten met je 2e ronde zou ik zeggen. Het is geen rum, dus niet laten schimmelen. Gewoon direct bij je 2e stook gooien. Je kunt je 2e stook ook aanlengen met nieuwe stookwijn inpl... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Veel success! Eigenlijk kan het niet mislukken. Ik lleg altijd direct na de stook een fesje in de vriezer, borrelglaasjes ook in de vriezer, heerlijk! |
In forum Stel je even voor... |
10 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste installatie, RVS ketel Een shotgun condensor 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Alle gisten op de site zijn ruim op voorraad op dit moment. Het pompje voor het koelwater is niet op voorraad bij StillSpirits. Die zou om en nabij de 55,00 euro kosten, ik denk dat het voordeliger is... |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hoi, ja, de leverancier gaat maandag pas weer aan het werk. Ze hebben wat langer vakantie gehad bij Still Spirits. Ik heb 5 zakken besteld, dus komt goed 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Mijn eerste installatie, RVS ketel Die koeler heeft hij wel nodig, dus kan hij die beter gewoon laten zitten. het gaat hier om een CM kolom. Cooling Management.je dient eerst te refluxen met de kolom koeling op standje vrieskist.als de... |
10 jaar geleden |
|
RE: Soorten gist en enzymenen Distillersgist: Het is een turbogist, maar niet alleen voor sugarwash. Deze kan dus ook prima met fruit overweg. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Weckketel moet je dr vooral een nemen van 2000w die op het randje zit met die chinese rommel.het is niet erg dat het chinese rommel is . . . als je maar weet dat het chinese rommel is. dus als je er dan een koo... |
10 jaar geleden |
|
RE: Moderator nodig op het forum? Hoi Dumo, Mooi geschreven en precies zoals het zou moeten gaan. Met zijn allen het forum een beetje netjes houden en indien nodig kan ik af en toe wat verwijderen mocht het toch een keer misgaan. Wat ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Moderator nodig op het forum? Quirijn, vrijdenken mag natuurlijk en ik vind je reacties leuk om te lezen. Maar scheldpartijen en minachtende opmerkingen jegens de ander zorgt voor een nare sfeer. En ik wil het gezellig houden hier... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
Moderator nodig op het forum? Hoi allemaal! Ik denk er over om een moderator aan te wijzen om het forum een beetje in goede banen te laten lopen. Steeds vaker ontstaan er discussies waarbij de sfeer omslaat. Ik wil dat dit forum n... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |