Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: keuringdienst van waarde..............jenever Die site doet het niet goed bij mij, maar is Hollandboutique niet gewoon een winkel die nederlandse producten verstuurd naar nederlanders in het buitenland die heimwee hebben naar normale nederlandse ... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Een stookwiki pagina met betekenis van alle termen die met stoken/brouwen/wijn maken etc... te maken hebben staat op de planning. Maar daar kan ik de tijd nog niet voor vinden. En een vast kopje met a... |
10 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Lang verwacht, toch gekomen 🙂 Leuk om te lezen, ook dat het forumleden zijn! |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Bedankt Dumo! Altijd fijn om te horen! 🙂 🙂 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Hoi Dumo, Als je het topic zelf bent begonnen kun je het vinden in je profiel, in jouw geval op Sommige woorden komen veel voor en zijn inderdaad moeilijk terug te vinden. We wachten ook op een updat... |
10 jaar geleden |
|
RE: Mash opnieuw gebruiken ? ik zou er gewoon proberen een paar zakjes bakkersgist aan toe te voegen.begint die te gisten, prima. Doet die het niet, dan heeft het 60 cent gekost. gewoon experimenteren. zoveel mogelijk. Daar leer ... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Interessante website, tip die 9 -traps regelaar is ook een vermogens regelaar en geen temperatuur regelaar.als je die 1200 watt kookplaat de schakelaar doorlust en je maakt een klein plastic regelkastje met zo'n SSR (welke eig... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari Staat in de agenda! Thanks! |
10 jaar geleden |
|
RE: Help?? Wat heb ik fout gedaan? Totale mislukking oh, cuts maken doe je trouwens met je neusniet lukraak 100ml weggooien. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Help?? Wat heb ik fout gedaan? Totale mislukking het kan niet uitgegist zijn,je kunt een melkzuur/azijnzuur infectie hebben (dan ben je je alcohol kwijt)je hebt 3x gedestilleerd zeg je.3x 5L maar 1x gestookt of 2x gestript en 1x gefinished. of je vr... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: vraagje Maakt niet uit, het mag ook een geprakte banaan zijn, of een pak sap, een gekookte aardappel.... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Interessante website, tip zij het alleen dat je een kookpunt niet KUNT regelen.je bent veel beter af met een simpele vermogensregeling (zoals een zware lichtdimmer) een pannetje water kook je toch ook niet met een thermostaa... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Interessante website, tip houdt er wel rekening mee dat een deel van die informatie foutief is.electrisch stoken doe je niet met een thermostaat en je gaat zeker geen nummertje maken met je madame tijdens het stoken om maar ev... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Gisten en smaak En ook die werkt niet in Chrome..... heel apart weer. we hebben weer wat te doen |
In forum Gist vragen |
10 jaar geleden |
|
RE: Gisten en smaak Bug in Google Chrome volgens mij, zie het nu ook. In internetexplorer doet hij het wel. Weer iets op het lijstje erbij om naar te laten kijken 🙂 Dit is de link naar recepten: |
In forum Gist vragen |
10 jaar geleden |