Forum antwoorden aangemaakt
|
Forum netjes houden / on topic blijven Hoi allemaal, Het forum begint aardig op gang te komen, en sommigen van jullie zijn erg enthousiast! Dat is erg leuk om te zien! Wel wil ik jullie vragen on-topic te blijven. Dus als het lijkt dat een... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Welk vermogen moet een electrisch kookplaatje hebben voor 10 ltr Ik lees net dat het de zgn roze antivries is, bedoeld om de drinkwatertanks niet te laten bevriezen. beschermt tot -25c. Ik kan alleen het kookpunt niet vinden. Ik ga dit komende week uitzoeken. (tenz... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Welk vermogen moet een electrisch kookplaatje hebben voor 10 ltr Bedankt voof de tip, ik ga daar even achteraan! |
10 jaar geleden |
|
RE: Welk vermogen moet een electrisch kookplaatje hebben voor 10 ltr voor in boten en plezierjachten hebben ze gif-vrije koelvloeistof.zonder eventuele schadelijke additieven als die gebruikt worden in gewone auto's. ik zou daarvoor gaan. |
10 jaar geleden |
|
RE: Welk vermogen moet een electrisch kookplaatje hebben voor 10 ltr Succes! ik hoor wel hoe het resulaat was! |
10 jaar geleden |
|
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari Toorenburg, op hoeveel personen zitten we nu? |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: vraagje Gist toevoegen zou niet nodig moeten zijn als er nog gist aanwezig is. Suiker erbij zou voldoende moeten zijn. Doe er een eetlepel suiker in en kijk of het nog bruist. Zo ja, dan is je gist nog voldoe... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Welk vermogen moet een electrisch kookplaatje hebben voor 10 ltr Klopt, door tips van klanten, de fabrikant en een hoop proberen is uiteindelijk gebleken dat antivries, of koelvloeistof (een mengsel van antivries) Veilig te gebruiken is. De bain marie behaalt met ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Klopt, ik heb hem niet op voorraad, maar als er behoefte aan is laat ik hem meekomen hoor. ? |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Beste Dumo, de losse kolom word niet geleverd met een deksel. Ik weet niet hoe het deksel van de grainfather er uit ziet. Hij zou wel op de copperdome passen die weer op de refluxkolom past. Mischien ... |
10 jaar geleden |
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten laat het Mrs SW maar niet horen 😉 |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten nee sorry, in eerste instantie probeer ik gewoon antwoord te geven op je vraag. Maar de betweter verdraait altijd je woorden en het is altijd geen waar wat je zegt. Dus dan ben je dat weleens beu 🙂 no... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten begin er dan niet mee |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten Drambuie is ook geen whisky, maar een likeur GEMAAKT van whisky.in whisky MOGEN namelijk GEEN toevoegingen zitten als honing en kruiden. Dan MAG je het namelijk GEEN whisky meer noemen volgens de scho... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten onzindrambui is een Likeur!!! gemaakt van schotse whisky.en je mag iets pas schotse whisky noemen als het 3j op eikenhout heeft gelegen. hij zegt ook overigens niet dat hij Likeur lagert, hij zegt dat... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |