Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Dat ziet er strak uit. en je bent hem al aan het uitproberen zie ik? |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Een hele domme beginnersvraag? Probeer het een beetje gezellig te houden. Dit topic gaat inderdaad over een alternatief en proef om een whiskysmaak na te bootsen en niet over de traditionele methode, die kennen we al. Als je het da... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Heb je de wash goed gefilterd door keukenpapier alvorens de vinometer te gebruiken? als er nog tte veel suiker inzit werkt hij ook niet goed. in dat geval met eenzelfde hoeveelheid water verdunnen en... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: E-mail notificatie uitzetten Bij ieder topic zie je rechts boven naast de titel: + Follow of - FollowDaar kun je uitzetten dat je een bepaald topic wilt volgen of niet. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Ketel lekt gassen Hoi Ruben, De temperatuur moet je niet naar kijken, deze wordt steeds hoger naarmate het mengsel in de ketel minder alcohol bevat. Het is leuk om naar te kijken maar je kunt er niets mee. Je zal zien ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis suker mash gaat niet borrelen Te weinig water staat gelijk aan te veel suiker en te veel suiker kan je gist niet mee omgaan. Maar wat ik gelezen heb van jou Ivan is dat je het eigenlijk gewoon goed had gedaan maar dat je de acohol... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari Kom op mensen meld je aan en stuur een priveberichtje naar ons lid Toorenburg door op zijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op de rode knop: "Contact mij" te drukken. Geef je mailadres aan hem ... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis suker mash gaat niet borrelen Je hebt het goed gedaan hoor! De C48 heb ik nooit gebruikt, maar inplaats van de aangeraden 8 kilo bij de Prestige 8KG Turbogist begin ik meestal met 6,5 a 7 kilo en voeg de rest toe als het lekker op... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka ik moet ook stoppen over gin, gaat tenslotte over wodka 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka regels blijven regels.als je graan jenever verkoopt, wordt de alcohol niet van suikerbieten gemaakt. maar we stoppen nu over jenever, want dit topic gaat over Wodka!! |
10 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka qua prijs wordt je natuurlijk wel belazerd. Neutrale alcohol kost echt geen drol. Maar ik ben geen wodka kenner. Aangezien wodka naar niks hoort te smaken, vind ik aan niks ook niks aan :D. Maar dat i... |
10 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka serieusdat is toch bij alle goedkope bogt het geval. Of het nu rum, jenever, wodka, gin of weet ik het wat is.En zelfs dan nog MOET het voldoen aan regels.De alcohol in graanjenever MOET ook uit graan... |
10 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka maar wat heeft jenever met wodka te maken????het filmpje gaat over wodka. |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Hoi Diogenes, Klinkt goed! Zeker voor de 1e keer een prima opbrengst! Mooie hoeveelheid om al lekker met likeurmaken te kunnen starten! Met de kerstdagen heb jij wat lekkers in huis 🙂 🙂 🙂 |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Apple pie moonshine Champagnegist. Je gebruikt gewoon goedkope appelsap en je hoeft geen suiker toe te voegen. De sap bevat ruim voldoende suiker om 7.5% te halen. Dat is al vrij hoog voor cider. |
In forum Likeuren |
10 jaar geleden |