Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Installatie De pdf met veiligheidsdetails wil niet openen.. op die site... waarom niet gewoon een refractometer gebruiken? met 1 druppel weet je het exact! kost de helft van een parrot. gaat maar tot 80% maar in... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Installatie Zorg dat je weet wat voor lijm je nodig hebt. Je wilt niet dat je lijm oplost in je alcohol. Er is denk ik niet veel lijm die geschikt is hiervoor. Ik durf hier dan ook geen advies in te geven. |
10 jaar geleden |
|
RE: Koperen stookketel Schoonmaken En wat is daar dan op tegen. Koper hoeft echt niet spiegel glad te zijn hoor |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Koperen stookketel Schoonmaken alsof er na een kokende ketel nog 1 bacterie in zit.oxide laag in een koperen ketel verwijder je het best met azijnzuur.net als kalkaanslag.en zelfs dat doe ik zelden. we hebben het hier over destilla... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Koperen stookketel Schoonmaken Daarbij adviseer ik voor koper gewoon VOOR EN NA gebruik spoelen met water. en verder niets. sommigen stoken een ronde met azijn, prima, maar dan ook nog een ronde nastoken met schoon water omdat ande... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Koperen stookketel Schoonmaken Hebben we, Braurens, en wat Ludolph al zegt, citroenzuur. beiden hardlopers. vooral citroenzuur vanwege de lage prijs en het gemak in gebruik. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: kleinere hoeveelheid voor fijnstook Het is niet erg als de ketel niet helemaal vol is hoor. maar je moet je 1e distillaat sowieso teruglengen naar onder de 40%. dit kan al wat schelen. wat stook je? als je fruitwijn stookt kun je prima ... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Dobber heb je niets aan, is alleen voor distilaat. Je kunt nu alleen meten met een vinometer. Zodra er ook maar een klein beetje suiker in zit zal de dobber blijven drijven en 0% aangeven. Zelf in dro... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: distilleerketel eigen bouw Ik heb het even voor je opgezocht, het adverteren onder je eigen naam en telefoonnummer kan je op 8100,00 boete komen te staan. En wij hebben een categorie voor adverteren, dus meerdere van deze beri... |
In forum Vraag en aanbod |
10 jaar geleden |
|
RE: distilleerketel eigen bouw Beste Nick, De link verwijst naar een pagina waarbij je moet zijn ingelogd onder jouw naam. Dus even een nieuwe link plaatsen. Je adverteert onder je eigen naam, pas op met wat je doet. Je mag deze al... |
In forum Vraag en aanbod |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Beste Wouter, De rand aan de buitenkant gemeten is 31,3 cm. Ik wilde voor jou de rand aan de binnenkant opmeten omdat het lijkt alsof de helm over de rand van de boiler valt. Dit is niet zo. De binnen... |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Je hebt niet iets verkeerd gedaan hoor, is het totaal uitgekomen op 25 liter? welke gist heb je gebruikt? 8 kg suiker op deze hoeveelheid is heftig en de turbogist kan het aan. maar soms is even een e... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Nimrax, jij ook welkom! Ik heb je filmpjes inderdaad wel eens voorbij zien komen, je nickname kwam me al bekend voor! Leuk dat je erbij bent! |
In forum Stel je even voor... |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Hoe is de handleiding? Een heel boekwerk of is er een fotootje van te maken voor Betweter? |
10 jaar geleden |
|
RE: Starten met gin te destilleren Je hebt een recept voor je kruidenmengsel nodig. Bij brouwland in Belgie hebben ze een ruim assortiment kruiden en jeneverbessen, Ik las laatst ergens dat je je recept bij een bedrijf volledig kon lat... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |