Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Ik heb al wel gelezen dat de app vooralsnog alleen beschikbaar is voor ios en nog niet voor android. Maar dat is een kwestie van tijd. |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Leuk! Ik ben benieuwd naar je ervaringen zodra je hem gebruikt hebt. We horen het hier wel. 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Ga ik achteraan. de app die ik gezien heb had zelfs kant en klare recepten er in staan. ik ga ze morgenvroeg mailen, nu slapen 🙂 |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Deze controll unit met app kan ik leveren op 109,00 incl. verzenden binnen de EU. |
10 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Leuk spul, op de beurs konden we hem met de app bedienen. kan dat met jouw Grainfather ook? er was ook een nieuwe wortkoeler waar je gelijktijdig 4 verschillende fermentatievaten op kan aansluiten met... |
10 jaar geleden |
|
RE: Koperen stookketel Schoonmaken af en toe gebruik ik van die brillo pannensponsjes.meestal spoel ik m uit en zet m ondersteboven droog weg. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Leenderts installatie die kemo is niks mis mee.goede keus. op een normale huis/tuin/keuken groep kun je toch niet veel meer dan dat trekken. 3000 watt verwarmings elementje kan die makkelijk trekken. op ebay staan ze vaak.... |
10 jaar geleden |
|
RE: appelsap Er is hier al eens wat over geschreven trouwens, zie hier: |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: appelsap Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken. Ik ben toevallig laatst hiermee aan de slag gegaan maar bij uitblijven van reactie van een bepaalde leverancier is het in het vergeethoekje beland. Voo... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Klopt, ik zal hem daarom ook aan de binnenkant voor u opmeten. Succes met uw project in ieder geval! |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Bedankt Erik. Dinsdag of woensdag is alles weer op voorraad, ik zal dan de exacte maten van de copperdome hier neerzetten. |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Dag Wouter, ze zijn op dit moment uitverkocht dus ik kan hem nog niet opmeten (bij de product info van de fabriek staat het niet. De bovenkant waar de Copperdome overgaat in de condensor heeft een aan... |
10 jaar geleden |
|
RE: 8, 9 en 10 november verzenden wij niet vanwege beursbezoek Even terug omhoog zetten 🙂 dan weet je dat we je bestelling niet vergeten zijn. |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari De afzender is altijd [email protected] Je ziet dus niet het mailadres van de afzender, alleen de profielnaam. Het is handig als ze dat zelf in het berichtje zetten |
10 jaar geleden |
|
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari Klopt, die komen in je mail.ik stuur zo een test pm, dan kun je kijken of je die ziet binnenkomen.misschien bij de ongewenste post? |
10 jaar geleden |