Forum antwoorden aangemaakt

RE: 1,5 x destilleren

Je hebt een mash van laten we zeggen 20 liter.Je stookt 1 x 10 liter, je bewaart alles. Dus ook voor en naloop. (dat is de striprun) Nu gooi je de gehele striprun bij de 10 liter mash die je nog hebt ...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: pvc trechter

En ter aanvulling: Bij Nummer 3 staat PVC en bij nummer 5 staat PP beschreven.

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Over pp valt overigens niet veel uit te leggen. behalve dat het voedselveilig is en er geen stoffen in verwerkt zijn die oplossen in alcohol. Over PVC valt meer te vertellen, oa dat de weekmakers oplo...

In forum Stookforum

10 jaar geleden

Ik heb gezegd dat wij de betreffende trechter niet verkopen, dus niet echt commercieel.... pvc is giftig icm alcohol.

In forum Stookforum

10 jaar geleden
8, 9 en 10 november verzenden wij niet vanwege beursbezoek

Hoi allemaal! Om nieuwe ideeën op te doen voor de winkel ben ik een paar dagen op beursbezoek in Duitsland. Ik bezoek daar de Brau Beviale beurs in Nürnberg. Bestellingen die geplaatst worden in dez...

In forum Het Café (praathuis)

10 jaar geleden

Als het echt PVC is niet doen. Gebruik PP (Polypropyleen) Wij verkopen geen losse trechters, maar de kunststof producten die met alcohol in aanraking komen zijn allemaal gemaakt van PP vanwege de hoge...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
RE: Excursie naar stokerij Lubberhuizen & Raaf

Voor een beter overzicht heeft Toorenburg een nieuw topic aangemaakt waar je je mailadres kunt achterlaten. Dat topic staat hier:

10 jaar geleden
RE: aanmelden voor excursie lubberhuizen & Raaf in februari

Hoi Toorenburg, bij deze 🙂 [email protected]

10 jaar geleden
RE: Excursie naar stokerij Lubberhuizen & Raaf

Klinkt goed! fijn dat je het wilt regelen. Ik heb er ook zin in! februari lijkt mij inderdaad een prima maand hiervoor.

10 jaar geleden
RE: Koperen ketel 5 liter

Zou wel moeten kunnen, alleen mobiele telefoon doet nog wel eens moeilijk 🙂

In forum Mijn installatie

10 jaar geleden
RE: Koperen ketel 5 liter

Hoi Jan, Dat hangt er helemaal van af wat je er in doet. Of je 5 liter bier van 5% er in doet of 5 liter stookwijn gemaakt van turbogist @ 20% 5 liter a 20% = 1 liter puur = 2 liter van 50% enz... En ...

10 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Te hard gaat het nooit aangezien het vermogen van de boiler niet enorm is. Je kunt met de snelheid van het koelwater nog het een en ander regelen. Daar zijn filmpjes van te vinden op YouTube.

10 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Hoi Diogenes, Op dit moment weet ik dat nog niet, ik kom serieus om in het werk en mijn huis puilt uit als magazijn.... Om het overzicht niet kwijt te raken stop ik even met verdere uitbreiding tot na...

10 jaar geleden
RE: Gist

Als je al in kleine delen wilt proberen, de zakjes turbogist zijn daar niet voor bedoeld. Het is niet alleen maar gist wat in het zakje zit. Het is een uitgebalanceerd mengsel van gist, voedingszoute...

In forum Gist vragen

10 jaar geleden
RE: Koperleiding correct verbinden

Dus zowel in Messing als in Rotguss zitten geringe hoeveelheden lood. Dan zou Rotguss ok niet goed zijn toch? Het gaat dan in ieder geval om zeer geringe hoeveelheden. Voor zover ik weet gebruiken al...

In forum Stookforum

10 jaar geleden
Pagina 442 / 456