Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Basis suker mash gaat niet borrelen Goed om te horen! 0,5 liter....dan heb je nog wel wat stookuurtjes te gaan 🙂 kun je lekker oefenen voor je aan het echte werk begint 🙂 Succes! |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Reflux. Eeeh, wasda ? Ik ben een echte Gin liefhebber, met Tonic, citroengras, ijs en zwarte peper! |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Prachtig apparaat! P.s. de Copperdome van de T-500 past ook op de grainfather. De copperdome heb je overigens niet perse nodig op de boiler van de T500 omdat de koperen alambiek koeler ook al op de RV... |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Klopt, ook de grainfather mag ik gaan leveren! Echter eerst het T500 project even goed opzetten en weten hoeveel voorraad handig is om te hebben. De grainfathers zijn zeer kostbaar, dus een drempel om... |
10 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ja, uiteindelijk wel. Er is nu 1 pallet met apparatuur en accessoires besteld, de gisten volgen later. Het punt was dat wij eerst geen distri mochten doen omdat Brouwmarkt dat al is, echter verkoopt b... |
10 jaar geleden |
|
Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hallo allemaal!Binnen nu en enkele weken is stookwinkel officieel distributeur van StillSpirits en zijn wij de enige verkoper van de T500 distiller in nederland. Op dit moment zijn wij een nieuwe cate... |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis suker mash gaat niet borrelen Vul maar aan tot 25 liter, het is nu te zoet denk ik. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis suker mash gaat niet borrelen Wat is je totaal volume nu? Vul maximaal aan tot 25 liter. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis suker mash gaat niet borrelen Er zijn ook meerdere soorten turbogist met allen hun eigen recept natuurlijk. De Turbogist 8KG is bedoeld voor een totaalvolume van 25 liter inclusief het water en de suiker. In hoeveel delen je dat i... |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis suker mash gaat niet borrelen Het had eigenlijk al wel moeten beginnen. Een sneetje brood er in of wat appelsap brengt het meestal alsnog snel op gang. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Wat voor distilleerketel? Ze staan in bestelling. Afhankelijk van de voorraad bij de leverancier is verwachting binnen nu en een week of 3. |
10 jaar geleden |
|
RE: Birdwatchers. Een neutraal alcohol recept (Wodka). Mooi Quirijn, dan is alles opgelost. De reacties die op je bericht bij thuisdestilleren kwamen waren meteen vijandig (door andere gebruikers van dat platform) en dat is niet wat ik wil. Alles is nu ok... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Birdwatchers. Een neutraal alcohol recept (Wodka). Beste Quirijn, Bedankt voor het recept. Je hebt er bij vermeld dat je het verkregen hebt van het Thuisdestilleren forum. Dat is eerlijk. Maar ik vind het niet zo fijn dat je op het andere forum vermel... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Kollom pakking Geen probleem, wel voor 16.00 bestellen want daarna worden de pakketjes hier opgehaald. Verzenden is overigens inclusief! |
10 jaar geleden |
|
RE: Kollom pakking Dan kom je met 1 verpakking een heel eind! |
10 jaar geleden |