Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Fotoserie voor online tijdschrift Hoi Kas, ik had je een tijdje geleden in contact gebracht met iemand die dit wel wilde, dat is niks geworden begrijp ik? |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: ervaringen met prestige essence Hoi Gidy, natuurlijk prefereren wij natuurlijke ingrediënten boven alles. Je moet dan wel over de juiste ingredienten beschikken en in de meeste gevallen over heel veel geduld (veelal maanden) Wil je ... |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Lummel, Fijn dat je de ketel van Ard al hebt geprobeerd! Leuk! Ik vind het onderwerp wietolie erg interessant, er is bij het publiek nog veel te weinig bekend over wat het is en ik zou het leuk vi... |
In forum Stel je even voor... |
10 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak ik een Whisky mash?? Goedemorgen weer, Ik denk dat je te snel bent gestopt met stoken. Als je het bovenstaande recept hebt gebruikt dan is je 1e stook een ruwe stook, ook wel het ruwnat genoemd. In de beschrijving staat o... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak ik een Whisky mash?? Kijk, dat is een begin nu kun je je alcoholdobber gebruiken om het percentage te meten. Ik ben benieuwd! |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak ik een Whisky mash?? Succes!!!!! |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak ik een Whisky mash?? Dan is er zeker hoop! Zuur is goed, en als je er duizelig van wordt zit er ook alcohol in. Ga maar eens stoken! Wedden dat er alcohol in zit! P.s de Refractometer voor alcohol is ook alleen bruikbaar ... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak ik een Whisky mash?? Mash filteren en meten met de Vinometer |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak ik een Whisky mash?? De dobber is niet bruikbaar in je mash..... Probeer eens een Vinometer, misschien is het beter gegaan dan je dacht. Een dobber is voor distillaat, het meet de dichtheid van de vloeistof. Daar is een s... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak ik een Whisky mash?? Beide manieren zijn goed, het recept hier bovenaan noem je maisschen en heet wort, dat is prima. Het recept op YouTube is een echte mash en dat is ook prima. Ik had trouwens 11% alcohol in die mash. ... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Kwaliteit Henk, mail mij even via de winkelsite of gewoon naar [email protected] Ik heb denk ik wel een mooie 20 liter ketel voor je staan! |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Goedenavond Boomer, met de alcoholdobber kun je wel je distillaat meten maar niet je stookwijn. De stookwijn kun je alleen meten met de vinometer. Omdat er in je stookwijn altijd restsuikers zullen zi... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Hoe maak ik een Whisky mash?? Hoi Ben, bedankt voor het delen. Het kanaal is nog een beetje amateuristisch, maar goed, we zijn er ook juist voor de amateurs toch! Ik zal proberen wat vaker iets te plaatsen. Er is toch wel behoeft... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Hoi Boomer, gooi er eens een pak appelsap uit de supermarkt bij, vaak helpt dat enorm! Het is net dat extra beetje voeding naast de suiker dat het eerste zetje kan geven. Niet weggooien hoor! Alle sui... |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Over een week of 2 krijgen wij daar kleinere en goedkopere versies van binnen |
In forum Spirits |
10 jaar geleden |