Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Actief kool toevoegen aan de stookwijn Geen must hoor, maar je raakt met vloeibare kool wel veel troep kwijt. Alleen Turbo Klar kan ook. Probeer je een volgende keer eens met kool 🙂 |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Whisky recept 2 Ik heb de 30 ppm van Van der Kooij getest, heerlijk diepe rooksmaak. |
In forum Recepten |
10 jaar geleden |
|
RE: Vraagje betreft reflux. Oh is dat het 🙂 Het wordt tijd dat er eens een goede update komt voor de mobiele site. Ik ga er eens achteraan! |
In forum Mijn installatie |
10 jaar geleden |
|
RE: Vraagje betreft reflux. Goedemorgen Dsbjulien, ik zie dat je probeert links en foto's te plaatsen door er {img voor te plaatsen, dit is niet nodig. Je kunt een foto gewoon uploaden, kopieren en plakken kan ook, ook kun je de... |
10 jaar geleden |
|
RE: koper pan Als het RVS is is het geen probleem, zink zou ik niet doen. Ook aluminium is sterk af te raden. Voor je aan de slag gaat moet je eerst heel zeker weten welk materiaal het is. |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi pSyLoX, Welkom hier! Stuur even een mailtje via de website van stookwinkel.nl naar ons, ik denk dat ik een leuke oplossing voor je heb! |
In forum Stel je even voor... |
10 jaar geleden |
|
RE: Terugmengen Dit is een fantastische site voor deze berekeningen: |
In forum Stookforum |
10 jaar geleden |
|
RE: wie weet wat er mis gaat? Nog even een vraag, zoals ik al aangaf ken ik de killergist niet. Is dat deze? Als je schone alcohol wilt maken kies dan gewoon voor een water en suiker mengsel. Onze 8KG gist is binnen een weekje kl... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: wie weet wat er mis gaat? Een paar vragen kan ik beantwoorden. De smaak van de alcohol kan zeker enorm verschillen bij gebruik van verschillende soorten gist. Welke het beste is moet je zelf proberen. Eerlijk gezegd ken ik de ... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: wie weet wat er mis gaat? Mooi systeem wat betreft die vergunning. Ging het hier maar zo. Het zou voor veel hobbyisten een geweldige uitkomst zijn zo'n systeem! Over het blind slaan zonder dat er al gemacereerd is, ik vind het... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Moonshiners marathon op Discovery Nee ben, 16.00 Het is nu bezig |
In forum Het Café (praathuis) |
10 jaar geleden |
|
RE: wie weet wat er mis gaat? Beste Wim, Je wilt een fruitlikeur maken. Heb je al fruit en of schillen in de drank gedaan voor het verdunnen om te macereren? in citrusschillen zitten olien, die wel oplossen in alcohol maar niet in... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Actief kool toevoegen aan de stookwijn Hieronder resultaat na toevoeging Chitosan klaringsmiddel. (binnen 1 uur!!!) na een dag is de stookwijn helemaal helder. |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Actief kool toevoegen aan de stookwijn Hiervoor heb je de vloeibare kool nodig, Je stookwijn is dan heel zwart 🙂 Maar na de vergisting klaren met een zakje Chitosan klaringsmiddel en de kool zakt samen met alle rommel naar de bodem en je ... |
In forum Stooktips |
10 jaar geleden |
|
RE: Info over Destilleerketels Beste Raymond, De 10 liter is ongeveer 70 CM Hoog en 50 a 60 CM CM breed (afhankelijk hoe je de koeler plaatst kan dit iets breder of smaller uitvallen. De 12 liter die wij hebben is ongveer even groo... |
10 jaar geleden |