Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Dag Marianne, Welkom hier! Ik heb je even een prive berichtje gestuurd met advies over een ketel voor tincturen.

In forum Stel je even voor...

11 jaar geleden
RE: Calvados in Airstill

Mensen, fijn dat er enthousiast wordt geschreven, leuk! Maar probeer een beetje on topic te blijven. Dus praat over datgene wat er in de titel staat. Nu zoeken mensen op Calvados en komen op een turbo...

In forum Stooktips

11 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Gerard, Natuurlijk mag dat, daar is Cafe 't Praathuis voor 😉 Bedankt voor de complimenten en voor je bijdragen aan het forum. Leuk dat je meedoet!. Idd, het forum is nog niet heel druk, maar ik weet n...

In forum Het Café (praathuis)

11 jaar geleden
RE: Calvados in Airstill

Hoi Petrus, Al begonnen met het vergisten van de appels? Ik ben benieuwd of je al wat gemaakt hebt en natuurlijk of het lekker is! Appels leveren meestal een heerlijk drankje op! Als de appel lekker z...

In forum Stooktips

11 jaar geleden
RE: Wodka van aardappelen

De amyloglucosidase (amylase) enzymen zijn nu te koop in de webshop. 1 zakje is goed voor 25 liter. Goedkoper dan mout en ook veel handiger 🙂 /

In forum Spirits

11 jaar geleden
RE: Distilleerketels als decoratie, moet je zien!

Het is een flinke bar, maar de ruimte is vooral heel hoog zodat het erg mooi uitkomt. Buiten de inrichting om is het ook zeker de moeite waard er eens te gaan eten. Het is echt geweldig en het persone...

11 jaar geleden

Hoi Ger, jij ook welkom hier! We lezen graag je ervaringen en als je lekkere recepten hebt dan wel even delen he 😉 Veel plezier op het forum!

11 jaar geleden
RE: Excursie naar stokerij Lubberhuizen & Raaf

We wachten idd nog op wat meer mensen. Als we met minder dan 20 zijn kunnen we ook gewoon individueel aanmelden op de 1e zaterdag van de maand dacht ik (kijk het even na op hun site) Ik heb laatst ee...

11 jaar geleden

Jaap, leuk dat je lid bent geworden! De (betere) flesjes zijn idd prijzig, maar een hobby kost natuurlijk ook wat. Maar in tegenstelling tot andere hobbys kun je hier je spulletjes weer terug verdiene...

11 jaar geleden

Welkom Koen, ,leuk dat je je hebt aangemeld! Lees je lekker in en laat ons weten als je vragen hebt (even een nieuw topic aanmaken op de hoofdpagina)Ook zijn wij benieuwd naar jou ervaringen en natuur...

11 jaar geleden

hoi ik ben koenik ben een beginnend stooker en doe een horeca opleidinggestookte drankje vind ik altijd een must haveen wil nu zelf ook het een en het ander proberen te brouwen als er iemand nog leuke...

11 jaar geleden

Dag Petrus, Welkom hier! Leuk dat je aan de slag gaat met deze mooie hobby. Al ben ik zelf niet echt fan van een airstill, het gaat om hele kleine hoeveelheden per keer en het duurt uren voor je wat k...

11 jaar geleden

Hoi John, Welkom hier! Leuk dat deze interessante hobby je interesse heeft gewekt! Heb je al een ketel of ben je je nog aan het orienteren? We hopen je hier nog vaak terug te zien en je ervaringen en ...

11 jaar geleden
RE: Kolom Distilleerketel

Momenteel een Bestron 1500 watt, 15,5 cm oppervlak. Ruim voldoende voor de 3 liter kolom. Ja, je kunt hem gewoon zonder modificaties gebruiken. Echter het enige dat je los moet aanschaffen, of misschi...

In forum Stookforum

11 jaar geleden
RE: Kolom Distilleerketel

Hoi M00nsh1n3r! Welkom hier! In dit topic zie je wat er mogelijk is met deze ketel. Hij heeft hem wel een beetje aangepast 🙂

In forum Stookforum

11 jaar geleden
Pagina 452 / 456