-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
@bhakti hallo en welkom op forum . Ik hoop op de boomgaard dit jaar een goede oogst te krijgen . Ik heb Pluot en Victoria pruimenbomen . Ik stookte eerst met mijn t500 slivovitsj maar sinds dit weekend een nieuwe… Read more»
-
Theresa liked forum post "Robbert's Tiny Projects" – 5 jaren geleden
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Robbert's Tiny Projects" – 5 jaren geleden
@robbert , ik weet dat je tegen gebruik bent van eindproducten uit de winkel vanwege het onbekende wat erin zit en waar het van dan komt maar wat gebruik je nu voor Port of is het een Port die voor… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden
@robbert Dan prijs ik me gelukkig dat je mijn keteltje nog heb willen doen . Mijn tante zegger zal ook blij zijn met de resultaten na jou veranderen syn t500 als hij syn keteltje gaat gebruiken .
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden
@Robbert, ik zat even verschillende topics te leze. Maar jij gebruikt toch ook de moderne dunder extract of toevoeging wel ? Waarom niet bij deze versie .
-
Theresa liked forum post "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Theresa liked forum post "ketel" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden
jij gebruikt toch ook eiwit bij elke andere suiker oplossing ? Bij welke temperatuur gooit je het erbij . bij mij stolt het altijd meteen .
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Boterzuur" – 5 jaren, 1 maand geleden
@wout misschien hier even op zoeken op forum .
professionele moderne ” dunder ”
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen en advies gevraagd" – 5 jaren, 1 maand geleden
@cobus076 ik heb ook een T500 die is aangepast en verbouwd om meer smaak te krijgen . Zoals het eerst was was hij alleen voor hoge alkohol percentages goed . Maar zoals ze al schrijven is voor smaak echtwel een… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Mout vervanger" – 5 jaren, 1 maand geleden
@stierke maakt niet uit of het ruwstook of fijnstoflobby is .ten alle tijden is boven 95 graden fout want nu heb in in de ruwstook al de smaakstoffen verbrand .
-
Theresa liked forum post "Recept Whisky" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Mout vervanger" – 5 jaren, 1 maand geleden
@stierke het is wel beter om er wat van te stoken . Met te hoge temperatuur wordt het troebel omdat er ook te veel rommel is overgestroomd. ik heb ook zelfde probleem gehad met de T500 . Met nu de regelaar… Read more»
-
Theresa liked forum post "Gin maken met T500 en botanical basket" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Grain basket voor de T500" – 5 jaren, 1 maand geleden
@pruttel ik heb de T500 daar wel voor gebruikt met groene mout op 1 temperatuur maischen gaat goed . maar de ketel is eigenlijk te klein . Er gaat niet veel in . 5 kilo groene mout en graan gaat… Read more»
-
Theresa liked forum post "Gin maken met T500 en botanical basket" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Grain basket voor de T500" – 5 jaren, 1 maand geleden
Ik gebruik een bodemplaat met opstaande rand van 10 cm en daarin een linnen aardappel zak . Dat werkt goed .
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Gin maken met T500 en botanical basket" – 5 jaren, 1 maand geleden
@marcel1966 dat is hem 😀 ik noem hem wel eens grumpy . Maar hij is best aardig vooral als je hem appeltaart geeft.
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Gin maken met T500 en botanical basket" – 5 jaren, 1 maand geleden
@leocello mijn heit leerde het stoken van een vriend en toen hij 8 j geleden overleed ben ik met stoken verder gegaan en die vriend van mijn heit komt nu en dan nog om mij te helpen . En heeft… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Gin maken met T500 en botanical basket" – 5 jaren, 1 maand geleden
@leocello oh ik had het al eerder verteld hier op forum . mijn keteltje heeft een bodemplaat met opstaande rand gekregen . Er zit een printje in en een knop om warmte te regelen . Er zit een extra termometer op… Read more»
- Meer laden