-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Gin maken met T500 en botanical basket" – 5 jaren, 1 maand geleden
Ik gebruik heel vaak mijn mantsje in de t500 . Vroeger was mijn gin beetje een klei smaak maar nu mijn keteltje verbouwd is en ik van een andere stoker heb geleerd om niet op abv te stoken maar echt op… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden
@robbert 😛 😘
-
Theresa liked forum post "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "*op verzoek gewijzigd * De Limonchallenge" – 5 jaren, 1 maand geleden
@leocello Robbert is misschien wel de druïde uit een Lyts dorpje in Gallië in de Romijnse bezetting maar hij bedoelt het vast wel goed . Zo ik hem ken houd hij meer van iets gecompliceerdere drankjes maken . Maar ik weet… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Master distillers" – 5 jaren, 1 maand geleden
@stephan Ik ben zeker dat naast schoenen lopen wel meevalt , robbert is best wel een dankbaar iemand die leuk vind mensen te helpen . Is niet zo een bok als hij lijkt. Mijn keteltsje verbouwde hij voor een appeltaart… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Japanse sierbloesem" – 5 jaren, 1 maand geleden
@pikketanus er een tinctuur van maken en deze in kleine hoeveelheid bijvoegen bij een ander kruiden mengsel zou wel kunnen . In bijvoorbeeld een kruiden bitter
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Praktijktest – Aankomende High Temperature Amylase van Stookwinkel" – 5 jaren, 1 maand geleden
@hilly Ik was een zak aardappelen en daarna gaat het door schrapmachien . Ik stoom ze daarna en stamp ik ze even . Daarna zet ik paar het dagen weg . Na paar dagen doe ik 2 citroenen en groene… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
@avdw bij mij zit er een opstaande rand op van 10 cm . Ik heb er ook 3 hogere pootjes bij en zo kan hij ook als mand voor boven de alkohol in de ketel . .ja is ook… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
@robbert. Heb jij nog wat vislijm . Wil je wat meegeven voor mij als hij lang komt. .?
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
@avdw foto’s worden geregeld .
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden
@harryd1969 6 a 8 weken levertijd .dus eerst nog met T500 stoken . Het zal wel mooi zijn als het er is voor de pruimen en appels vallen .
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
@avdw. Er zit een klein printje met een knop waarmee ik de warmte kan regelen of dimmen , er is iets met de bedrading aangepast en verbeterd . Zo een bodemplaat die hier op forum meer is beschreven heb ik… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden
@harryd1969. Ik kan nu haast niet wachten op mijn nieuwe keteltje nu ik dit zo lees . Mooi hoor .
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "6 thermometer sensors op een chinese still" – 5 jaren, 2 maanden geleden
Mijn vader zette met een soort waskrijtje streepkes op de ketel door hoe de streepkes zacht werden en vloeide wist hij wat de temperatuur ongeveer was op plaatsen in het keteltje . Bovenop zat een thermometer en onderin . Zo… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
@marcel1966 ik ben niet zeker maar ik had begrepen dat het Amerikaanse gallons is dat is toch 3,8 liter .dan is het 133 liter . . Ja ik had mijn zin erop zet .is kompleet met Koeler en een tumper… Read more»
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
@harryd1969 dank u . Nu in spanning afwachten .
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
@haak mijn kennis is beperkt hoor .
blond hè . Ik vergeet veel . Robbert was al vriend van mijn vader . Daarom ken ik hem . -
Theresa liked forum post "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
-
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
Deze word het .
Met dank aan hulp Robbert
Screenshot_20210421-1916492.png -
Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden
- Meer laden