Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Theresa

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Theresa

@theresa

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "turbo clear" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @slukske jazeker nu wel tevreden met t500. Maar ik heb met een leen ketel gestook van koper en ik denk er wel een aan te kopen voor het fienere werk .

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @harryd1969 ook op eBay zag ik een ketel van vengeance stills die misschien voor mij wel past voor wat ik ermee wil stoken  . Als ik dan nog wat zal krijge voor de keteltjes die ik heb is het nog…   Read more»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "turbo clear" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @slukske Er is een klein printje of zo ingekomen als warmte dimmertje . Extra thermometer . En een brede rand erin gekregen die vast komt de koperen alambiek voor meer smaak .En ook zo een dubbele bodem plaat als ook op…   Read more»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @haak als mijn zoon aankomt vraag ik hem om foto te maken  van de keteltjes voor hier .  Ik ben niet zo goed met computer .

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @haak  ik weet niet of zelfde is . voor zich zelf is hij praktisch en gemakkelijk maar  wat hij maakt is echt niet geknutseld . Is wel vakman hoor .

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "turbo clear" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @slukske de tsjems gebruikte we vroeger op de melkbussen om melk te zeven . Filterwat is wit doek voor afzuigkap . De tsjems moet boven op ketel met een laagje filterwat en daar  giet ik de suikermash door. 

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa liked forum post "Het grote BBQ Topic!" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa liked forum post "Het grote BBQ Topic!" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa liked forum post "Het grote BBQ Topic!" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @haak zijn naam is wel met een R maar het is maar een klein mannetje . Ik ben wel content met wat hij voor mij heeft gedaan met mijn keteltje . Mijn buurtjes vonden ook op dat mijn slivovitsj beter is geworden.

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Nieuwe ketel" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @harryd1969 Dat is wel heel mooi . Om jaloers op te worden.  Ik zoek ook een koperen ketel voor echte verfijning maar ik denk dat zo een ver boven mijn spaar centjes uitkomt.
    erg mooi Harry  

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "turbo clear" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Ik heb een t500 en stook er al lang mee ook wel suikermash . maar ik weet eigenlijk niet wat turbo clean doet . Nog nooit gebruikt . Alles doe ik door een oude Tsjems met daarin filterwat van afzuigkap…   Read more»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @stephan als ik weet hoe hier op te maken zijn dan zal ik dat doen . Ik ben niet zo handig als mijn kinders met computers.

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @stephan hoi Stephan . Er is een klein printje of zo ingekomen zodat de warmte dimbaar is . Een thermometer aansluiting. Ik heb nu een brede rand gekregen die ik vast kan maken in de koperen alambiek waardoor de alkoholdamp er…   Read more»

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa posted a new topic "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa posted a new topic "Iets terughoudend maar nieuwsgierig." – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Goedemorgen allemaal ,  mijn naam is Theresa en ik lees al een poosje mee op forum nu toch maar de stoute schoenen aan daan en ingeschreven. Ik ben van het noorden waar veel landbouw en fruit is. Ik stook een…   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens