Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Welkom Basvo.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Kandij poeder?

Even opletten, of het van rietsuiker, of van bieten is gemaakt. De gewone basterdsuiker is vaak van bietenmelasse gemaakt.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter)

Vraag 1: Meest ideaal tussen 20 en 30 graden Celcius. Vraag 2: schuimwijn kan perfect, zie Jans: "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" , alleen in plaats van appels gebruik je druiven, ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: 40% regel

40% en dan zou het drinkbaar moeten zijn, ik heb overigens meer dan genoeg aan 25%. Boven 40% wordt het een stevige borrel. Die letterlijk je slokdarm kan beschadigen. Ik verdun na rijping, en zeker...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Grainfather Dome

Obelix je hebt PM

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel 2 dagen geen verzendingen

Geniet er van.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Gisteren speelgoed van Jan ontvangen, de 12 Liter kolom distilleerketel, vandaag mijn 12 liter fruitpers ontvangen. Laat de appels en peren maar rijpen. Binnenkort nog wat uitverkocht materiaal bijbes...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Zij die meegaan, geniet er morgen van. Het verslag komt hopelijk, als de verslaggever tenminste nog opduikt. Misdraagd jullie, en ben niet te hard voor Duitsland, als hij toch (on)verwacht de trofee v...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alternatief voor fruitpers, tip!

Ik snap dat het als humor bedoeld is, maar zat het stuk over Jan zijn AH appelrecept te lezen, en daar is men ook bang om een pers aan te schaffen. Vond beter om hier te reageren omdat het bij dat pr...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Alternatief voor fruitpers, tip!

Ik lees hier alternatieven voor een fruitpers, maar wat kost die, een 12 liter hout grouw. kost onder de 120 Eurie. (89€) We geven een godsvermogen uit aan vaten, om zijn engelen lazerus te laten wor...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Voor 11uur speelgoed binnen, bedankt voor de goede service Jan.

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Even om te plaggen #lummel vandaag tussen 10.39 en 11.39 komt uw leverantie van Wemax bij U aan de deur. Hoezo wachten?

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Alcohol verdunnen ! ?

Wat vooral belangrijk is, kun je hem waarderen. Soms is 40% geweldig, en soms heb je wat betreft smaak liever 25%. Alles licht aan je smaak, sterkte en voorkeur. ik persoonlijk heb voor jenever ongev...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Krimpende whiskey in de vriezer

Of toch weer die #ijsvogel? ‘)

8 jaar geleden
RE: Lengte / duur stoken

Lees ik ouderwetse, denk ik ,Gas, Vuur, staat er ELEKTRISCHE, Zelfs niet met de originele C. 😉 Ik wordt oud, of mijn omgeving jonger? 😉 😉 Zal het laatste zijn, goed bezig Bassien, ieder doet het op zi...

8 jaar geleden
Pagina 105 / 112