Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Welkom Zozaat in de verbale wereld van dit geweldige forum.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Alambik 15 liter van Robin

Ziet er goed uit, Keukentje in de cave.

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

welkom

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ziet er goed uit. Skoll Wiliam

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Als het bourbon vaten zijn , is het mogelijk een gevalletje verzekeringsfraude. Door de 25% invoerrechte in Europa , kunnen ze die niet verkocht krijgen. En dan vinden ze het vast jammer, dat de helft...

8 jaar geleden
RE: Alambik 15 liter van Robin

Robin even aan Jan vragen wat er mis gaat, de foto's zijn niet zichtbaar. Groeten Wiliam ps ik wacht met ongeduld.

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Het worden zware tijden, voor hen die zelf niets kunnen maken.

8 jaar geleden
RE: Ozon test

"Ozon (Trizuurstof, O3) is een blauwachtig gas, het is een geactiveerde vorm van zuurstof die bestaat uit drie zuurstof atomen in plaats van twee. Deze actieve moleculen zijn instabiel en zoeken stabi...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Zwarte kastje omzetting naar 12v?, grijs is de pomp, zilver buisje is de Ozongenerator, of wat? Het omzetten van zuurstof in ozon gebeurt in ozongeneratoren met UV licht of met hoogspanning. Hoe werkt...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Als ik hier in België iets bestel, word ik gelukkig, als Post.nl het komt brengen. Gaat het via Bpost, (B staat voor Bibber) duurt het een stuk langer. En tot aan de deur lopen, 20 meter, vergeet het ...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Buis

Buis niet solderen dan, je kunt schuren als de beste, snelkoppeling halen,goed schuren, ineenzetten en aandraaien. Goed geschuurd, kan dat niet misgaan.

8 jaar geleden
RE: Wokbrander,paellabrander,ontspanner,LPG gasfles

"Allemaal angst" van de wijsgeer Robert Long uit de "bijbel" : "Vroeger of Later"

8 jaar geleden
RE: Mislukte batch bier stoken?!

Niet de ethanol is een risico (gewoon alcohol) maar de methylalcohol (methanol), deze verdampt op ongeveer 65 graden C, ethanol op ongeveer 78 graden C. Dus door de eerste alcohol apart op te vangen, ...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Mislukte batch bier stoken?!

Het lijkt misschien, dat je hier niet juist bent, maar je vergist je, neem het topic over de Grainfather, en je voelt je meteen een vis in het water. Dit staat in de afdeling Bieren en Wijnen. Een of ...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Ontpitten van steenvruchten.

Zoek op eurlex tik daar het documentnummer 32016H0022 in en lees het pdf bestand. Dan hebt U de Europese aanbeveling.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 106 / 112