Forum antwoorden aangemaakt

RE: Prachtig apparaat

@murmillo Kun je me een dm sturen? Ik ben nog een te nieuw lid van dit forum 😥

In forum Het Café (praathuis)

4 weken geleden
RE: Prachtig apparaat

@botervlieg Dank voor je uitleg en specificering! Was ik net naar op zoek. Ik houd van frisse blonde bieren (citra duvel/trippels). Heeft er iemand nog zo'n fermzilla ter overname?

In forum Het Café (praathuis)

4 weken geleden
ook nieuw

Hallo allemaal! Ik ben Henk, en nieuw hier. Na lange tijd geleden al eens geroken te hebben aan brouwen en distilleren, ben ik sinds een paar maandjes de boel weer serieus opgepakt. Dit begon eigenlij...

In forum Stel je even voor...

2 maanden geleden
RE: De Stookforum BBQ terugbrengen, wie wil helpen met organiseren?

Pas net lid van het forum (al wel een tijdje aan het volgen). Dus BBQ en drankje om kennis te maken is wel een goed plan. Ik ben al wel een tijdje aan het brouwen en stoken. Eerste keer met een geleen...

In forum Stookforum

2 maanden geleden