-
McCorner antwoordde op het onderwerp "sorry" – 4 jaren geleden
@georges Tja, ik ben zelf net 1 jaar gepensioneerd na mijn loopbaan in de ICT. Een mede door mij geschreven consumentenprogramma wordt iedere dag door tienduizenden mensen van Japan tot Australië en van Noorwegen tot Canada gebruikt. Maar als ik… Meer lezen»
-
McCorner vind forumbericht "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – 4 jaren geleden
@zoef Ai, beetje ver vanaf de Randstad 😀
-
McCorner vind forumbericht "voorstellen Rinus55" – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner vind forumbericht "Voorstellen Pyotr" – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner vind forumbericht "Voorstellen Pyotr" – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner vind forumbericht "Leren stoken" – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – 4 jaren geleden
@zoef Oh wow! Waar is deze supermarkt? Ik ben er nog niet aan toegekomen om bij “mijn eigen Turk” te gaan kijken, maar ik kan me niet herinneren iets dergelijks daar te hebben gezien….
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "sorry" – 4 jaren geleden
Jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met de forum-software. Ik zou zeggen: Niet opgeven! Zelf n.l. geen slechte ervaringen ermee en ik kan me ook niet herinneren anderen er over gehoord te hebben. En de schat aan informatie… Meer lezen»
-
McCorner vind forumbericht "Sourmash, bourbon en moonshine." – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "Leren stoken" – 4 jaren geleden
@koos Ethanol hoef je niet van te schrikken, dat is juist de drinkbare alcohol. Het spul dat je er niet in wil hebben is methanol. Maar ik kan je verzekeren dat in een op de juiste manier gestookte drank minder… Meer lezen»
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – 4 jaren geleden
@zoef Van internet geplukt:In het najaar worden de groene peulen van Johannesbroodboom bruin. Deze zijn rauw te eten, als je erin bijt kraakt het als een taai koekje, smaakt wat zoetig en lijkt op cacao. Het grote verschil met cacao… Meer lezen»
-
McCorner vind forumbericht "Mag ik mij voorstellen" – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner vind forumbericht "Voorstellen." – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – 4 jaren geleden
@zoef Aha, dank je. Dat geeft een goede indruk wat de verhoudingen moeten zijn, want dit is volgens mij een heel mooi begin SG….
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – 4 jaren geleden
@zoef Enig idee wat je begin SG was?
-
McCorner antwoordde op het onderwerp "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – 4 jaren geleden
Ik ga dit met belangstelling volgen. En ondertussen kijken of de Turkse supermarkt hier het ook verkoopt 😀
-
McCorner vind forumbericht "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner vind forumbericht "Pekmez (turkse druivenmelasse)" – leuk 4 jaren geleden
-
McCorner vind forumbericht "Met rum versterkte bananenwijn" – leuk 4 jaren geleden
- Meer laden