Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

McCorner

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van McCorner

@mccorner

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van McCorner

    McCorner vind forumbericht "Mancave overpeinzingen" – leuk 4 jaren, 3 maanden geleden

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "Mancave overpeinzingen" – 4 jaren, 3 maanden geleden

    @robbert Haha, Ik zou een mancave absoluut niet als een verbanningsoord zien, maar als een oase van rust 🤣

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "Mancave overpeinzingen" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Detail…
     IMG_20220225_100514.jpg

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "Mancave overpeinzingen" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    En nu als stookruimte
     IMG_20220225_100423.jpg

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner posted a new topic "Mancave overpeinzingen" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Af en toe ben ik jaloers. Ik zie dan hier of op andere forums foto’s of video’s langskomen van mancaves met constant opgestelde stookinrichting of brouwopstelling, soms inclusief tapinrichting en tv…  Ik heb geen heel klein huis maar wel twee…   Meer lezen»

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "Eerste stookketel besteld!" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Gefeliciteerd! Titel van het topic houdt ruimte over voor vervolgketels 😉 ? Maar idd met 3000W een beste jongen, gaat hij op een aparte groep?

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "Caramel voor likeur maken" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    @kingtb Als ik me goed herinner heeft Robbert in 1 van de Tiny Project filmpjes ook een stukje over het maken van caramel…
     

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "nieuw, in zuid holland!" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Welkom op het forum vanuit de regio Gouda….

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "Wat zou dit kunnen zijn." – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Misschien dat @Robbert zijn licht er over kan laten schijnen, want als er eentje is die veel soorten ketels kent is hij het wel….

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "Wat zou dit kunnen zijn." – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Ziet er idd uit als een stookketel met gasbrander. Lijkt me alleen lastig schoon te houden zonder grotere opening…

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner liked forum post "Wat zou dit kunnen zijn." – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner liked forum post "Wat zou dit kunnen zijn." – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert Dank je, dan weet ik dat ik niet die richting op moet 😉

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner liked forum post ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner liked forum post "Hoi hoi" – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner liked forum post "T500 met copper alembic dome plus reflux condenser" – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden

    @Robbert Gezien de moeite met mais verwerken die je noemt, ben ik eigenlijk benieuwd hoe je over het gebruik van maisvlokken denkt, zoals deze vaak te koop zijn bij shops die ook mout verkopen.

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner liked forum post ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp ""Whisky/ Bourbon " uit mais siroop." – 4 jaren, 4 maanden geleden

    Oriental webshop heeft verschillende soorten corn sirup die zo te zien iets vriendelijker zijn geprijsd dan wat ik in “gewone” kookwinkels zie….

  • Profielfoto van McCorner

    McCorner antwoordde op het onderwerp "Moutloze Whiskey" – 4 jaren, 4 maanden geleden

    @alchemist Ja, dat werd een behoorlijk plakkerig zooitje in de G30. En daarom met de hand moeten roeren. Deze combi doe ik voortaan in de weckketel of als brew-in-the-bag.

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto Sebas(bassien)

Registreer nu!

Wie is online?

  • rinus55

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens