Vond forum berichten leuk
|
RE: Robbert's Tiny Projects Voor iedereen die al lange tijd op een Alquitara aan het wachten is, we hebben alle Tiny Alquitaras maar ook de grotere formaten weer allemaal op voorraad! Klik hier voor het assortiment |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @murmillo Hier ook. Mijn zoon is diegene die het appelsap in het vat gegoten heeft. Ik stond er enkel naast om de lege brikken plat te trappen 🙂 Je zegt ook gewone bierflesjes te gebruiken? B... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |
|
RE: Gist! Help... @lambik Ingrediënten Ingrediënten: Natriumbicarbonaat voedingskwaliteit Bron: Appie Heijn |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
RE: Eens wat anders proberen, (echte) rum @marcel1966 tja soms gaat het fout. JD is de bikers drank mijn zoons favoriet en hij gaat op electrische step naar zijn werk. Mijn dochter drink hippy groente drankjes en ranja en wil een van mijn Ha... |
In forum Spirits |
4 jaar geleden |
|
RE: Sinaasappel-koffielikeur 'Quarante-quatre' @uridium Af en toe een beetje proeven, dit wordt heel snel heel erg lekker. |
In forum Likeuren |
4 jaar geleden |
|
RE: Sinaasappel-koffielikeur 'Quarante-quatre' @stookforum Met genoegen 😉 |
In forum Likeuren |
4 jaar geleden |
|
RE: Help Heren het is gelukt hoor heb zo mijn meter binnen |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider 11,5 week op fles, tijd om weer eens te proeven lijkt me. De gist geur is wat weggetrokken maar nog herkenbaar, beginnen wel wat aparte geuren te komen nu die me doen denken aan paardenstal, het appel... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |
|
RE: Sourmash, bourbon en moonshine. @theresa ik heb net bij @Robbert een hogedrukventiel opgehaald. Ik heb zijn sourmash geproefd, zijn whiskey en een bourbon.... De sourmash was echt SUPER. Wat een smaak.... De whiskey kwam uit een e... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Mountain Dew @robbert, en waarom ook niet ik ben toch niet van plan om tientallen liters drank te maken. Het moet wel een hobby blijven 😉 Het moet tegenwoordig maar makkelijk en snel, maar je kan ook naar... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Mountain Dew Ik de temperatuur in de emmer bij zowel het ontkiemen als bij het droge was 28 graden. @Robbert ik denk niet dat alleen jij mout en eest, maar weinige zien het voordeel hier van in en zien het als leu... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Mountain Dew Ik heb de foto's verkleint en nu lukt het wel, ik heb een nieuwe telefoon met een camera met nog meer megapixels. Ik weet niet waarom de bestanden worden alleen maar groter 😏 |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Mountain Dew @rumo helemaal top dat je ook dit hebt ondernomen. Vaak heb ik al in verschillende topics geopperd dat mouten zeer eenvoudig is . Ook dit met maïs is een mout proces. En het maakt heel veel projecte... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Mountain Dew @alchemist, ik ben zo vrij geweest om jou experiment voort te zet toen bleek dat jij er iets te onhandig voor was 😆 😆 Het is natuurlijk niet heel bijzonder om te doen maar voor mij per... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: walnoot likeur 2 @murmillo Je mag altijd voor je beurt praten. Ik leer graag. Het leek me ook al een "domme" vraag, maar die zijn er niet. Dus toch maar gepost. Restant gaat dan toch maar het putje in, dank voor je sn... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |