Vond forum berichten leuk
|
RE: Het grote "deel je etiketten" topic en deze ook nog framboos-klaar.jpg |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Het grote "deel je etiketten" topic deze heb ik in elkaar geknutseld limoncello-mouse-3.jpg |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Het grote "deel je etiketten" topic Ik heb er zelf 2 gemaakt, idee erachter is om op de stippellijn in te vul wat er in de fles zit (whisky, rum, ect). Letterlijke vertaling is Berg-vocht. Dat is een persoonlijke touch naar mijn naam. B... |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Het grote "deel je etiketten: topic TO trapt af.... Ik heb deze etiketten gemaakt voor de Winexpert wijnpakketten van de Stookwinkel. De wijn smaakte zo goed dat ik besloten heb een aantal flessen als relatiegeschenk aan klanten te geve... |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Rum van enkel rietsuiker? @kingtb na je eerste overhaal laat je de ketel afkoelen . Hevel een deel van jou restanten af en vul de ketel bij met het destilaat van eeste overhaal. Stook dit met scheidingen van voor en naloop . ... |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: After Eight Ik heb ook de After Eight likeur gemaakt en deze lijkt veel op wat hiervoor geschreven is(da's logisch) 2 liter alcohol 5 ml pepermuntolie 220 gr. pure cacao poeder suikersiroop (200gr. suiker/250ml w... |
In forum Likeuren |
4 jaar geleden |
|
RE: De Winexpert wijnpakket ervaring Leuk fotoverslag Stephan! |
In forum Bieren en wijnen |
4 jaar geleden |
|
Na ruim 2 jaar weer eens een stook. Ik drink nauwelijks meer en stoken stond op een laag pitje, daarnaast ook gaan samen wonen en de ketel verzamelde alleen maar stof. Gisteren en vandaag stripruns gedaan, 250 liter bw er door gejaagd m... |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
RE: Semi automatische ketel of eigen RVS apparatuur voor start bier brouwen Au bain marie ketel , vullen (tussenruimte) met koelvloeistof, geeft een betere verwarming. Had in plaats van de koelvloeistof, -35/+150, ruitenvloeistof gebruikt. Deze gaat wel werken tegen -15 maar ... |
In forum Mijn installatie |
4 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects @robbert sterkte. Je deel soms recepten van 400 jaar oud dus die paar dagen/weken kunnen we ook wel wachten. |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider @alchemist, die vraag zal je na het lezen van het grote cider topic wel kunnen beantwoorden. Ik zal het verklappen, ja de smaak gaat veranderen. Ik vind cider een zomer drankje en in de zomer zal jij ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider Na 5 weken op fles weer eens eentje opengetrokken. Genoeg druk op de fles en schuim blijft even staan. Is helderder dan de vorige keer, op de neus geeft het in ieder geval meer geuren die ik bij een... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
4 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects @rumo voor een filmpje betreft een kokos drank / likeur zal je even moeten wachten. .mijn eerst volgende tiny ( tipje van sluier" iets met kers " ) is deels voorbereid maar dat staat ook stil . doo... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Pirate Machine Elves : Een Rum experiment (De 'thee' van de acacia (mimosa hostillis) is op zichzelf niet actief, het is een ingrediënt van ayhuasca.. dat is een brouwsel voor een innerlijke reis op basis van verschillende psychoactieve kruid... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Pirate Machine Elves : Een Rum experiment En nu gaat de gist mooie dingen zien. PirateMachineElves.jpg |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |