Vond forum berichten leuk

RE: Messing koppeling stookwinkel ketel los kopen

@brenner, de groothandel Gizom, Transportweg 30 te Veendam heeft deze driedelige koppelingen met konische afdichting. Ik weet niet, of deze groothandel een enkele koppeling met je gewenste diameter, a...

In forum Mijn installatie

4 jaar geleden
RE: Messing koppeling stookwinkel ketel los kopen

@brenner zo te zien is het een oude engelse pijpkoppeling . waarschjnlijk BSP draad. ook in scheepsbouw wel gebruikt .Even bij een werf vragen of bij bedrijf zoals exalto . Even draad opmeten ! Of ...

In forum Mijn installatie

4 jaar geleden
RE: De Winexpert wijnpakket ervaring

Ik zal morgen een foto maken als we de eerste fles gaan nuttigen 😁.

In forum Bieren en wijnen

4 jaar geleden
RE: Slangen T500

@haak nee vakantie duurt nog even. Tot en met de 29e verstuur ik nog. 30e voorraad tellen en de 31e vliegen we naar Tenerife. De bbq blijft uit deze dagen, vanavond chinees en morgen zien we nog wel 🙂

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: 5 jaar gin

@murmillo bij deze een foto van mijn installatie  Screenshot_20211223-104801_Brave.jpg

In forum Stel je even voor...

4 jaar geleden

@stephan dan zal je een glaasje moeten inschenken ;-.

4 jaar geleden

Ik ben vergeten een foto te maken van de wijn vlak voor ik hem ging bottelen 🙄...

4 jaar geleden
RE: Het grote "deel je etiketten" topic

Even testen of het etiket zo wel te zien is zonder erop te hoeven drukken  91DDC90B-7B63-4A2B-856B-1BE25E2665FE.png

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: Rum van enkel melasse

@stephan het hangt even van de kwaliteit van melasse en hoeveel heid af . Stel je hebt 50 liter melasse van 20 - 21 brix . Neem dan het eiwit van 1 ei en klopt dit tot schuim . Dit roer je door de mel...

In forum Recepten

4 jaar geleden

@stephan ik had een andere manier ook wel spoelen genoemd. 1 deel melasse samen met 2 delen water hou je 1 uur op 85 graden, dit laat je afkoelen voor een nachtje en daarna afgieten. De dikke drap op ...

In forum Recepten

4 jaar geleden

@robbert dat zuiveren met eiwit doe je dus met reeds verdunde melasse?

In forum Recepten

4 jaar geleden

@pikketanus inderdaad wanneer je eerst verdund kunnen verontreinigingen ook makkelijker vrijkomen en aan schuimeiwit hechten

In forum Recepten

4 jaar geleden

Ik krijg ook wel eens visite die niks wil drinken. Dat komt mooi uit wat dat heb ik altijd in huis. Groet, @ndré😎🥃  03B98832-964D-475B-BE41-591BDB3F26C9.jpeg

In forum Stookforum

4 jaar geleden

Iets met Proem  121303ED-7AB0-4B03-90B2-2958D77A01BF.jpeg

In forum Stookforum

4 jaar geleden

en mijn logo. mijn naam is Maurice maar vrienden noemen me vaak Maus. dus....  mouse-logo.jpg

In forum Stookforum

4 jaar geleden
Pagina 114 / 147