Vond forum berichten leuk
|
RE: Zure Cider @murmillo zoiets, maar kan ook iets minder want het wordt niet gedistilleerd. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider @alchemist daar was ik al bang voor, als het simpel was dan was jij er niet aan begonnen 😆 Maar de ingrediënten van een goede cider zijn ook vaak niet simpel, soms worden er wel 7 verschillend... |
5 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider @rumo Sumak is een leuke, ligt hier ook nog. Ik heb de appels simpel gehouden even en gekozen voor t mangrove jacks pakket. Het wordt een soort reis gok ik, met Robbert ook al contact gehad en er is ... |
5 jaar geleden |
|
RE: Einde vergisting, of niet? @bassien de hydrometer is in 1790 uitgevonden door William Nicholson, jij bent van voor die tijd? |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos ) @alchemist dankje voor jou mooie analyse en beoordeling. Het maken van een whiskey op zich is voor mij inderdaad Inmiddels een routine klusje tussendoor omdat ik het al wat jaren doe en ook een full b... |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Whiskey maken deel 1 beslag maken. + deel 2 het destilleren ( Videos ) @haak voor proeven heb ik voldoende liters staan . Vat van 10 liter en van 15 liter staan vol in kelder .. staan ook nog paar flessen . Workshop sta ik nog steeds voor open . |
5 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? @murmillo ruikt een beetje mint achtig Cheers, @ndré🥃😎 |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Proost trim.3C636BF9-7925-4C4E-B93F-CAEC0AE3F58E.MOV |
5 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Eigen gestookte Sambuca! |
5 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Vandaag mijn zelfgemaakte Absinthe proeven 😋 Cheets, @ndré🥃😎 ABCAA770-B1C9-44C3-8BF9-28410C7CB0B6.jpeg |
5 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Geen borrel, maar een Geuze Mariage Parfait 2014. (houdbaar tot 08-05-2038) 8% drinken rond 12°C Om 3 tijdens het koken. Sköll William |
5 jaar geleden |
|
RE: DADY (distillers active dry yeast) @cary Ik heb via een mij bekende destilleerderij al inmiddels aardig poosje terug emmer Carlson gist mee genomen voor als ik snel even wil pakken . Is de zelfdegist als de red star dady. Inmidd... |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
RE: Vermogenregelaar @dirtbag niet hellemaal juist, bij meer vermogen heb je naast meer geleider doorsnede juist betere isolatie en afstand nodig. Ook praten we hier over piek vermogen maar de T500 boiler met zijn 2000 W ... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Vermogenregelaar @murmillo Je hebt een punt, echter de T500 is "slechts" 2500 watt, en met 16 ampère stoppen kun je toch niet meer trekken dan 3600 watt. Bij Chinese Ellende / Chinese Export 😉 moet je je vaak meer z... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Vermogenregelaar € 17,42 49%OFF | Portable Speed Temperature Light Voltage Adjuatable Dimmer AC 220V 4000W Compact Variable Voltage Controller Ik heb deze. db |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |