Vond forum berichten leuk
|
RE: Vermogenregelaar Dank nogmaals. Ik heb er gelijk een besteld. inderdaad 10000w kan nooit kwaad. |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Wat een interssant “draadje” is dit toch 😇 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Gist zelf maken ! @alchemist oud en charismatisch is mee te leven . En vertel hoe is het met jong en lelijk alchemist ? 😂 |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
RE: Gist zelf maken ! @robbert Dat verklaart de haardos ook meteen hahahahahahaha |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @murmillo 🤣🤣 Mijn zoon roept dat ook maar drinkt het dan op 😢 Maar proeft wel dat ze per week/maand lekkerder worden |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak .. |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @murmillo die was echt gaaf!!! |
5 jaar geleden |
|
RE: Praktijktest – Aankomende High Temperature Amylase van Stookwinkel @murmillo Dat is ook niet helemaal eerlijk he 😉 alles zit ingekapseld en de hoeveelheid beschikbare zetmeel zal erg laag zijn. |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Dan maken wij toch wel een betere kwaliteit aan drankjes.Gaat bij ons meer om de smaak dan de hoeveelheid. Cheers, @ndré🥃😎 |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Gist zelf maken ! Een simpel oude manier van gisting opwekken . Mout koken in water. Hoeveelheid water is wat de mout kan opnemen . IMG_20211010_131634667.jpg |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
RE: nieuwe brug dome @carlosje, bij mij is het niet zo'n vakwerk. Ik heb de koeler met een sok vast gezet. Daar kan ik dan de kruidenbasket in schroeven. Dome-sok.jpg |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @murmillo dat is toch Citroen batch of zit ik abuis |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @pikketanus ik vind de schuimkraak ook wel leuk staan maar de prik in de cider vind ik het belangrijkst. Ben dus geen fan van een platte cider. De cider eerst goed koelen voor het openmaken zorgt dat ... |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @murmillo hopelijk geen ongewenste eiwit troebel dan, dat is voor een witbier eerder gewenst die waas, maar bij andere bieren minder. Die moeten dan wel genoeg eiwit hebben voor schuimstabieliteit, ma... |
5 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Weer eens mensen verkeerd bezig geweest.... |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |