Vond forum berichten leuk

RE: Sugarwash stopt ermee

@baukrrhh het was meer 3x2 teelepels op 25 liter maar dat is een gok ik heb gewoon uit het emmertje gestrooid en goed doorgeroerd.

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Smoked bacon whiskey

@notna Wat ik ervan vond was dat zalm gerookt met limoen en piment in een secondair vat / thumper / kruidenbox wordt geplaatst en de vodka daarover wordt overgehaald . Naar het schijnt wordt na desti...

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Even voorstellen? Ik stel niks voor. Wel wil ik iets over mijzelf vertellen. Mogelijk interesseert het iemand

Welkom Bert, Afhankelijk van wat je er mee doet kan bezit een probleem zijn, praktijk is vaak iets milder gelukkig. Bezit is bv geen punt als je etherische oliën wilt winnen uit bepaalde planten. Gebr...

In forum Stel je even voor...

5 jaar geleden
RE: Even voorstellen

@baukrrhhdank je wel, ga mijn best doen.

5 jaar geleden
RE: Vloeibare appeltaart

hier nog 1 is iets makkelijker 2 delen appelsap 1 deel apfelkorn 1 deel likeur 43 voor de topping op het shotglaasje slagroom en een beetje kaneel en voila....

In forum Likeuren

5 jaar geleden
RE: Vloeibare appeltaart

@medemaker die zet ik op de planning, de versie die ik ken van shotjes was wat makkelijker 🤣

In forum Likeuren

5 jaar geleden
RE: Gezocht een kleine koperen ketel

Ben een beetje aangestoken door de filmpjes van Robert

In forum Vraag en aanbod

5 jaar geleden
RE: Gezocht een kleine koperen ketel

Deze kan opslot ik heb een 5liter alquitara besteld

In forum Vraag en aanbod

5 jaar geleden
RE: medemaker

Welkom op dit leuke forum medemaker . Hier thus maken wij ook mede van honing uit eigen kasten .Ik brukte zelf ook eenT500 keteltje maar ik ben ook overgestapt op helemaal koper. Ondanks dat mijn t500...

5 jaar geleden
RE: Overhevelen lukt niet

Maar hoe groot is jouw gistvat als je tussendoor weg gaat?

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Wash ruikt zurig

@murmillo, precies zoals ik het zie! Heb alleen al lol van die hele installatie op mn aanrecht en het proberen. Hopelijk dat het experimenteren gaat leiden tot een heurlijk sappie. Nu al een leuke hob...

In forum Stookforum

5 jaar geleden
Even keuren....

3,5 liter spiced rum, net van de kruiden af en verdund naar 40%. Je voelt hem nauwelijks door de slokdarm gaan, maar in de mond is het er eentje met een bite 🤩.  IMG_20210630_220123.jpg

In forum Het Café (praathuis)

5 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten

Het jeneverbes verhaal is nog niet ingezet en na wat proeven recentelijk door een collega en mijzelf heb ik besloten om toch wat anders te doen. De jeneverbes whisky heb ik vorige week donderdag gepro...

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Waterkefir distileren

De rommel van gisteravond hierr even opgeschoond. Laten we opnieuw beginnen op een nuchtere maag. De koffie pruttelt, Goedemorgen!

In forum Stookforum

5 jaar geleden
RE: Keuze Copperdome op t500 of kleine ketel

Ik heb ze allebei. De helm voor de GF in mijn geval (vergelijkbaar met de T500) , en een 10 liter ketel van koper. Die laatste staat erg mooi te zijn op de plank, want sinds ik die GF met helm heb, ...

In forum Mijn installatie

5 jaar geleden
Pagina 132 / 147