Vond forum berichten leuk

RE: Kant en klare hoeveelheden kruiden voor een recept

Ja heb ik... zal ik het opsturen?

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Kant en klare hoeveelheden kruiden voor een recept

Hilly, heb je nog verse kruiden? Ik wil namelijk 5 liter Lemon Lime in 1 keer maken, heb dus 15 gr. sumak en 10 gr. gentiaan nodig. Ben er al achter dat de Lemon Lime beter smaakt als zo'n recept uit ...

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Rubber ring helm voor T500 blijft niet zitten

Mijn niet rubberen ring valt er ook steeds af, mijn oplossing: ik plaats hem voor ieder gebruik weer terug 😆 😆

In forum Stooktips

5 jaar geleden
RE: Mashketel zelfgemaakt

Hierbij het filmpje van de werking  20210603_190743.mp4

In forum Mijn installatie

5 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

@baukrrhh tja dat is een goeie ... denk dat het wel goed komt maar dat er soms mensen het er lastig mee krijgen..dat zit er dik in

In forum Bier, Wijn en overige dranken

5 jaar geleden

@haak, die van mij is 10% en die drink ik met veel ijs en ik drink door 😆

5 jaar geleden
RE: Onze eerste Hongaarse Palinka

@baukrrhh dan kan je het idd palinka noemen haha, maar je snapt natuurlijk dat een ananas bv geen inheemse vrucht is voor de balkan, en dus minder voor de hand ligt dit dan 'palinka' te noemen. Maar a...

In forum Stel je even voor...

5 jaar geleden

@baukrrhh Over de kenmerken van palinka zijn er verschillende meningen. Er zijn mensen die vinden dat palinka minimaal 50% moet zijn, liever sterker, maar er zijn ook mensen (zoals ik zelf) die de sma...

5 jaar geleden

@pikketanus Vegyes palinka, dat is een palinka van verschillende vruchten, en dus erg moeilijk te determineren welke je bedoelt. Elke Vegyes die ik tot nu toe geproefd heb smaakte anders dan de vorige...

5 jaar geleden

@baukrrhh Okay nou dan ben ik helemaal benieuwd!! mangrove m02 cider

5 jaar geleden
RE: newby

@itsmeblex wolkom op dit forum. ais u whisky gaat stoken kijk dan ook even naar de filmpjes van Robbert . Ik heb sinds dit weekend een nieuwe vengeance ketel de eerste proef stook hebben we een vat R...

5 jaar geleden
RE: Robbert's Tiny Projects

@marcel1966 boffert ! dus u krijgt een privé workshop . 😀

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Robbert's Tiny Projects

@maasjoerts komen binnenkort nog paar bij . Er waren meerdere al gemaakt maar kon ze niet meer monteren . Maar het werkt weer dus als alles goed gaat komt er snel weer een .

In forum Recepten

5 jaar geleden
RE: Praktische vraag Indicatie opvang- en opslag capaciteit stooksel

Ik gebruik zelf de 8 liter Kilnerpotten. Weet niet of het een silliconen ringetje heeft maar er heeft er nog nooit een gelekt Zijn duur maar vaak in de aanbieding bij Sligro, Makro of Hanos als je e...

In forum Mijn installatie

5 jaar geleden
RE: Hallo allemaal

Dank allen voor het warme welkom. Ik ben eigenlijk sinds de spullen binnen zijn voortdurend bezig met het stoken en plannetjes maken, wat ik nog kan gebruiken, mengen, lageren etc. Echt heel erg versl...

5 jaar geleden
Pagina 135 / 147