Vond forum berichten leuk
|
RE: Onze eerste Hongaarse Palinka kom heren meer posten, ik ben benieuwd naar de foto`s 🙂 ik hoop dat jullie nog lange verhalen gaan schrijven over hongarije en abrikozen palinka. ik ken het en het is zeeer goed te drinken brand maar... |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Onze eerste Hongaarse Palinka @baukrrhh Dankjewel 🙂 |
5 jaar geleden |
|
RE: Onze eerste Hongaarse Palinka @baukrrhh Dankjewel, foto's volgen zo snel mogelijk. Dus even geduld tot ik meerdere berichten heb geplaatst, zodat ik foto's kan toevoegen. |
5 jaar geleden |
|
Onze eerste Hongaarse Palinka Hallo allemaal, ik zal mij als nieuw lid van dit forum eerst even voorstellen. Ik ben Bhakti (sinds jaar en dag mijn bijnaam) en gepensioneerd. Ik woon met mijn vrouw sinds 10 jaar in Hongarije. Ongev... |
5 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects Wegens sofware en apparatuur problemen heeft het even geduurt maar hier is een proef versie van een nieuwe tiny project . een simpel te maken abrikozen likeur . |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuw, Pre-orders 2 en 3 RVS walsen schrootmolens gestart Waarschijnlijk komt het schip vandaag aan in de haven van Rotterdam. We liggen op schema. Na verwerking door Douane en het nodige papierwerk ga ik er van uit dat we over een week kunnen gaan. Verzende... |
In forum Vraag en aanbod |
5 jaar geleden |
|
RE: Mijn ketel Morgen direct naar van de Kooy mout halen IMG_20210528_195522.jpg |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Mijn ketel Vandaag voor het eerst mij keteltje gebruikt... Het viel mij 100%mee. Begonnen met een suikerwash van 11% vuur eronder en een poosje later kwamen de eerste druppen. Het eerste potje was 65%Na 2uurtje... |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! precies je had water gewoon kunnen laten verdampen.Wat betreft de zaadjes, 90% komt uit. Beetje regenwater gebruiken voor ontkiemen. Daarna in arme grond, dus potgrond met een beetje geel zand gemengd... |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Goede oogst binnengehaald en olie van gemaakt. Was eigenlijk meer een bij project en heb nu geen idee wat ik met al die olie moet. Luxe probleem natuurlijk maar misschien is er iemand hier met een goe... |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Sorry voor mijn late antwoord op deze thread. Ja, het is beslist een geschenk van de God. Ik heb een beetje ervaring met het gebruik van CBD-olie voor mij. Ik leed aan een mentale depressie en ik gebr... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Net 55 0.45l flessen gevuld 😓 Allen met vlierbloesem siroop gebotteld en geen zoetjes gebruikt. En nu maar hopen dat het over 3 maanden mooi weer is, dan zit ik in de tuin met een cider. Onder... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: De Limonchallenge @baukrrhh Altijd lekker die extra vrije dag, morgen 30 liter wash erdoor jagen in m'n 12 liter keteltje 😆 druk,druk,drukjij ook een goed weekend! |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
Sterke verhalen over Rum (en alchemie) Preview Keelduivel preview-Keelduivel.pdf |
5 jaar geleden |
|
RE: Ik ben geen robot Nu ingelogd via Chrome en tot nu toe blijf ik nog steeds ingelogd. Blijf ik maar via Chrome in de lucht😁. Groet, @ndré😎🥃 |
5 jaar geleden |