Vond forum berichten leuk
|
RE: Rijsthulzen @odevie wijsheid is om geen meel te gebruiken. Rijsthulzen zullen met meel ook niets uithalen, deze gebruik je wanneer je grote hoeveelheden mouten gebuikt die zelf geen kafjes meer hebben zoals bv t... |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
RE: Praktijktest – Aankomende High Temperature Amylase van Stookwinkel Na een recente zending van Robbert met vislijm en een klein restauratie projectje was het mogelijk de amylase graanbrand te filteren, om een of andere reden was er een stevige stof zweem door de drank... |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: Iets terughoudend maar nieuwsgierig. @marcel1966 ik ben niet zeker maar ik had begrepen dat het Amerikaanse gallons is dat is toch 3,8 liter .dan is het 133 liter . . Ja ik had mijn zin erop zet .is kompleet met Koeler en een tumper , ... |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
ketel Geen idee of het lukt dit dan mijn ketel van oude baasje geweest 😊 thumbnail_20210501_123315.jpg |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: SG voor suikerwash @baukrrhh Ik heb een 100l rvs ketel ( olijfolievat) met eigenbouw reflux colom met een diameter va 70mm ,lengte 120cm gevuld met koper en porselijne buisjes. 3 tot 5 liter per uur van 90%. max 94%. |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @haak, ja ik hou wel van een krachtige cider, maar ik drink hem wel met veel ijs. Ik voel me wel eens groot wijs en sterk, maar de andere ochtend is dat wel over 🤢 🤮 😩 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @baukrrhh, ik was al van plan om wat verschillende flesjes apart te houden om het smaak verschil te proeven(als dat waarneembaar is). |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Gin maken met T500 en botanical basket @theresa beabd47f4d2addbd7d4b3bc39183cd2a.gif |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Gin maken met T500 en botanical basket @theresa Kersenvlaai wordt hij lyrisch van 😉 vooral de Limburgse varianten. |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Kant en klare hoeveelheden kruiden voor een recept Ik heb de vandaag de Absint gemaakt. Was eigenlijk hellemaal niet zoveel werk als ik dacht, vooral als Hilly de kruiden regelt. Hij smaakt zo puur wel wat bitter, maar het is ook niet de bedoeling om ... |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Master distillers @theresa haha, wees gerust, ik ben fan hoor, hij heeft mij een paar keer geholpen. Beetje plagen mag toch wel 😉? |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Master distillers @stephan Ik ben zeker dat naast schoenen lopen wel meevalt , robbert is best wel een dankbaar iemand die leuk vind mensen te helpen . Is niet zo een bok als hij lijkt. Mijn keteltsje verbouwde hij vo... |
5 jaar geleden |
|
RE: De evolutie van het Stookforum @stierke nou, dat is nog een uitdaging. Als ik dat doe, zijn alle linkjes geel, dus ook in de overzichten en dergelijke. Over een week of twee (als we hier klaar zijn met verbouwen, gaan we weer een u... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Vergelijkend warenonderzoek, Limoncello Smaken verschillen sowieso, dus goed of slecht is maar betrekkelijk. Ik denk vooral dat we er van kunnen leren allemaal. Buiten het feit dat het gewoon erg leuk is. |
5 jaar geleden |
|
RE: *op verzoek gewijzigd * De Limoncello Challenge Maarreuh, na een paar zelfgestookte limoncellos kreeg ik wel een limoncieuze ingeving... Dan moet je namelijk wel heul veul kleine flesjes hebben @hilly 🤔... |
5 jaar geleden |